Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår hadde vi navnedagsfeiring for eldstemann og det en del venner med barn på besøk. Alle sammen satt på verandan og barna løp rundt i hagen. Ikke langt fra verandan har vi parkeringsplassen og vår bil og en annens familie sto parkert der. Når de skulle dra oppdager vi at noen har ripet bilene, så ut som noen "tegnet" med noe spist.

De store guttene på 7 år vil jeg utelukke men vi har en gutt på 2 år som er litt ramp noen ganger.

Første reaksjonen på allesammen var at oi, det er nok .....(min toåring). Men det er jo ingen som har sett det, og jeg føler at vi ikke bare kan gi han skyld kun på grunnlag at han er litt rampete ellers.

Det var to stykker på to, en på et år og en på 3 år ellers så det kan ju faktisk være hvem som helst eller flere som gjort det. Jeg merket at den andre familien syntes dette var veldig trist med bilen dems og dro hjem ikke lenge etter, men vår bil ble jo like ødelagt.

Problemet er at jeg nesten ante at de ønsket at vi skulle tilby å betale, men er det feil av meg å ikke gjøre det når ingen vet hvem som ripet bilene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stusser litt på dette jeg. Lar dere en 1 åring to 2 åringer og en på 3 år leke alene på parkeringsplassen?

Har begge familiene forsikring på bilene da?

Skrevet

jeg syns ikke det er feil av deg å ikke gjøre det.. Er jo ingen som vet hvem som har gjort det, så hvorfor skal du betale?

Skrevet

Nå er dette en parkeringsplass inne i den inngjerdede hagen vår og verandaen er rett ved, så altså ingen andre biler som kjører der. Og rett ved bilene begynner gressplenen der sandkasse og lekestativ er, der ser vi barna fra verandaen. Ingen har heller sett barna være ved bilen men noen har ju åpenlyst vært der.

Skrevet

Så godt. Vi ble så usikre etterpå etter å ha fått følelsen av at vi sto ansvarlige. Hadde jeg sett at det var vårt barn, eller noen andre sett, så betaler jeg glatt for det. Vi ska sjekke ut hva som ska gjøres med vår bil og hvor mye det koster:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...