Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Har vært plaget med utflod i mange år. Og soppinfeksjoner:( Siste halvåret?/- har jeg også slitt med svie og kløe etter/under samleie. Tror det er i sammenheng med samleie, men er faktisk ikke helt sikker. Kommer i perioder. Har småblødninger i mellom mentruasjonene også, ikke hver dag , men en og annen dag. Kommer ikke nødvendigvis i sammenheng med samleie! Har vært til lege,men alt så fint ut sa hun. Men tok noen prøver jeg ikke har fått svar på enda. Noen som vet hva dette kan være, eller har noen tips?? (har forresten kun hatt sex med kjæresten iløpet av maaange år)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Prøv Candidakuren, lightversjonen av denne er å kutte ut alt sukker, det kan også hjelpe
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Sikker på at dere har god nok "gli" når dere har sex? Hvis ikke så kan du jo ha gnagsår..det vil da svi og klø. Utflod er nå forskjellig fra person til person. Noen har mye, andre lite. Så lenge det ike lukter vondt så tror jeg ikke det er noe gale der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå