akela Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Har noen fått negativ QR og evt. positiv CB. Hadde IKM i går og pleier å spotte i 4-6 dager før det, men ennå har det ikke kommet en dråpe med noe som helst. Tok en QR i dag, men negativ. Har noen noe erfaring i den retning?
miss_aimee Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Har også hørt negative ting om QR. Har selv tatt to QR - begge negative, selv om jeg har symptom så det holder, men ingen tegn til mensen...
akela Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Da får vi vente litt til i spenning da! Lykke til!
miss_aimee Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Takk, det samme! Vi får kjøpe hver vår CB og ta den om noen dager.
Sonata08 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Har vært gravid og testet tidlig positiv med CB men ikke positivt med QR før flere dager seinere. Det står i pakkene at de er like følsomme, men det stemmer neppe for har lest om mange her som har samme erfaring. Ikke stol på QR tidlig. Ta en CB og lykke til !! :-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 da jeg ble gravid med lillegutt så testet jeg meg QR på dag 41 eller 42. Hadde uregelmessige sykluser, men da vi fant termin på UL så ble jeg satt tilbake 7 dager i forhold til menstermin som ble beregnet på 28 dager. Dvs at jeg testet ca 6/7 dager etter IKM. Og det var nesten umulig å se en strek der! Den syntes så vidt... denne gangen tok jeg test en dag over IKM. denne gang med en CB og en billigstrimmel midt på dagen. Store, klare og fargede streker! Ingen tvil! ) Jeg kommer aldri til å ta QR igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå