Gå til innhold

Blir snart gal her! Ingen EL på Pergo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mild grad av PCOS med en ca. 45 dagers syklus og EL rundt dag 30. Jeg fikk Pergo denne måneden med et håp om at dette skulle hjelpe. Er nå på dag 25 og fortsatt ingen EL!! Masse tegn til EL som bare forsvinner igjen etter noen dager. 2 ganger har jeg hatt ømme eggestokker og fruktbar slim, men så forsvinner det etter 2 dager igjen uten å få EL! Tempen min går ikke opp, så jeg har ikke hatt EL. Skjønner ingenting av dette. Jeg tror Pergo har gjort kroppen min forvirret eller noe. Utrolig frustrerende! Er det flere her med en lignende erfaring med Pergo? Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Jeg har EL av meg selv da, så blir ikke så likt din situasjon. Men jeg fikk god EL på pergo, men da jeg brukte dobbel dose fikk jeg ikke EL og ustabil syklus (mens på CD 22). Men hvis du pleier å ha EL på CD 30, er det vel ikke noe prob at den ikke er kommet ennå? Symptomer som slim og smerter er ikke så sikre tegn på EL, så jeg ville bare stolt på tempen og ventet på at den skulle stige. Det er jo mulig at EL kommer litt senere på pergo også, det gjorde den med meg en gang også.

Skrevet

Takk for oppmuntringen! Jeg trodde at jeg skulle få EL på dag 14 pga Pergo. Så det ble litt skuffende. Jeg fikk til og med EL sist gang (uten pergo) på dag 22, veldig tidlig for meg. Men nå på Pergo så er jeg på dag 26 uten EL. Du har nok rett i at jeg ikke skal henge meg opp i de andre tegnene, bare EL test og temp. Bare EL kommer så er jeg fornøyd på dette tidpunktet!

Skrevet

Jeg fikk positiv El test i dag!! Jeg er kjempeglad. Er nå på dag 27.

Skrevet

Ja, tempen steg og den er på 37.0 nå (fra 36.4). 12 dager til IKM!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...