Gå til innhold

Når synker magen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste idag at livmoren er på sitt høyeste i uke 36, så da blir det vel etter det, isåfall... Ingen synking her enda (er 35+0), selvom jeg vet at ungen har hodet godt nedi bekkenet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35 nå og har heller ikke merket noe til at magen har sunket, men det gleder jeg meg til den gjør sånn at det går an å få puste skikkelig igjen!!! Hehe... Her er det null mellomrom mellom øverste del på magen og puppene, bare èn stor kul alt sammen! Er ikke så høy da, så det blir vel bare sånn, men skal bli godt å få litt plass til lungene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen min sank ned natt til onsdag.

Jeg lå våken hele natten og kjente mensenmurringer og press i underlivet. Trodde nesten at ting var i ferd med å skje, men dagen derpå så jeg at magen hadde sunket ned og var hos legen samme dag, og hun bekreftet at barnet hadde festet hodet. Jeg er i følge ultralyd termin i uke 34+3. Har termin 15 okt. (mensen terminen er 5okt.)

Venninnen min fødte tre uker for tidlig. (forrige helg) og magen hennes sank ned en uke før fødsel.

 

Tror det kan variere mye, men jeg føler at jeg er tidligere ute enn ultralyd terminen skal ha det til. Noen andre som føler det slik?

Jeg merket forresten ingenting på magen før den natten. Plutselig over natten sank den bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mage har sunket den siste uken eller to, har vært litt usikker men ser det veldig tydelig nå og fått bekreftet at hodet er festet.

har 4 uker til termin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...