Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Prøver å hele tiden ha frukt i huset, men det blir som regel det samme. Epler og bananer.. Men nå prøver jeg å bli litt flinkere å variere litt, så nå ha vi epler, bananer, mandariner, druer og ananas. Det er så godt med frukt!!!
blond Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Det går i det samme her også, samme som hos dere. Det krever litt ekstra å handle utenom det samme gamle. Er glad i kiwi, druer og appelsin, men det er mer sjelden å se her i huset. I ettermiddag MÅ jeg kjøpe frukt siden du har inspirert meg! Litt synd at bananfluene kommer så fort nå i varmen.
Trollkatt Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Ja, vi har som regel noe. Favorittene er epler, kiwi, druer og bananer, og vi prøver å ha minst to forskjellige typer frukt til enhver tid. Det er bra for oss voksne og, som spiser altfor lite frukt. Ungene er mye flinkere
Mille** Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jepp, går mye i banan, eple, pære, plomme, nektarin, druer, melon og appelsiner.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Vi prøver å alltid ha frukt i huset, det går i bananer, pærer og epler, innimellom kiwi, ananas, melon, nektarin. Mandarin går det mye av til jul.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Ja prøver alltids å ha både frukt og grønt i huset. Men blir som regel det samme her også. Går i bananer, epler og gulerøtter..
piano♫ Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Alltid minst to sorter - oftest mer. Prøver å variere litt.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 ikke alltid, men ofte...))
konvall Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Ja, har alltid det. Er veldig opptatt av at barna skal få i seg nok frukt og grønt. Er nok treg jeg også, med klementiner(vi har faktisk ikke mandariner i norge...med fare for å få kjeft nå) bananer, epler druer, kiwi og appelsiner. Vesla er utrolig glad i meloner, så kjøper ofte honningmelon eller cantalope. Gulrøtter og sukkererter er også populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå