Gå til innhold

En meget vellykket stripping!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jordmor strippet meg på mandag, men der tok jeg feil gitt:) Hun har rett og slett bare tøyd litt. Hun sa at hun fikk inn to fingre som hun kunne tøye til tre, men da legen undersøkte meg i dag fikk han bare inn en som han tøyde til 2 1/2-3 cm. Etter det brukte han noen minutter på å løsne hinnene på innsiden av livmoren (en meget ubehagelig opplevelse). Pustet så godt jeg kunne med magen, men kjente at dampen sto ut av skallen min:) Etter innleggene jeg har lest her, hadde jeg imidlertid trodd det skulle være mye værre. Hvis en klarer å slappe noenlunde av og puste, tror jeg man har mye igjen for det. Det hele varte vel i ca 5-6min. "Nå tør jeg ikke mer, for da går vannet", sa han da han var ferdig (som om det hadde gjort meg noe, haha), "men dette var en meget vellykket stripping. Hvis du skal på kino i kveld, foreslår jeg at du setter deg nærme utgangen, for du kan gå i fødsel når som helst". Akkurat de ordene man vil høre, men hadde vært sinnsykt typisk om dette ikke har noen som helst effekt på meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så spennende!! :o)

Lykke til!

Skrevet

Tenk om noen hadde sagt det til meg. Drømme drømme.....

Skrevet

Veldig spennende:) Si fra om du merker noe utover kvelden og morgendagen da. Ser vi har termin samme dag - var hos legen i går men der var det ikke snakk om verken stripping eller noe "hjelp" til å få igang sakene:P JEg vil føde!!:)

Skrevet

Åh neida. Her går jeg og vagger, like diger som før.... Merket en del murringer i ryggen hele fredagen og deler av lørdagen+at slimproppen gikk i går, men ellers NADA. Hadde termin på en tirsdag med forrigemann også, og han kom 2 dager før altså søndag morgen, så jeg hadde bare SÅÅÅÅÅ forventninger til at vannet skulle gå i natt....

Er ihvertfall èn dag mindre enn det var i går.....mager trøst men

Skrevet

jeg ble og tøyd i går..hu fikk inn 2 fingrer..å skulle se om hu klarte å løsne litt på hinnen..men skjer d noe??neeeida..1 dag over nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...