Gå til innhold

Hvordan er det "perfekte" barn for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen er jo perfekte,men hva skal til for at dere blir stolte og fornøyde som foreldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre perfekte barn jeg da om det er kriteriene dine at jeg skal være stolt av dem og fornøyde med dem :-)

Skrevet

Mine barn er "perfekte" for meg. De har personlighet, vilje og meninger. Noen vil kanskje irritere seg over viljesterke barn, men jeg ser på det som sterk og selvsikker personlighet.

De er unike. Min sønn blir f.eks. kalt sjarmtroll i barnehagen (som sikkert mange, mange andre barn også blir kalt), men det gjør meg stolt! At andre også setter pris på dem. Så blir jeg stolt og fornøyd når minsten har lært noe nytt, og når eldste setter ord på følelsene sine.

Vi leste f.eks. en kveld en bok der kanin- sønn og pappa sa hvor glad de var i hverandre. Pappaen sa "jeg er glad i deg til månen.. og tilbake".

Etter vi hadde lest sa jeg "da er jeg glad i deg heeelt til universet!" så svarte hun "jeg er glad i deg til der alle babyene er å venter på tur!"

Høres sikkert rart ut, men det er det fineste jeg har hørt. Da ble jeg skikkelig stolt! Hehe

Skrevet

Så lenge mine barn ikke er uhøflige, stygge med andre barn eller voksne så syns jeg de er perfekte.

De er hjelpsomme, omtenksomme, snille, deler med andre, smiler og ler masse.

De er også kranglete, hissige til tider, lei og sutrete, men ikke mindre perfekte fordet ;)

Skrevet

De skal ses men ikke høres!

Nei! Jeg blir fornøyd om de skikker seg godt her i livet. Tjener penger, har tak over hodet, har det godt med seg selv, og ikke er kjeltringer eller missbruker narkotika.

Skrevet

så lave krav dere har....mine er perfekte om de blir kjendiser, mangemillionærer, kjenet forfattere eller politikere....herre guuuud...snakke om veloppdragne unger???...

Skrevet

ingenting som heter perfekte unger!

Skrevet

Jo, mine er helt perfekte de for meg. De trenger ikke forandre seg en millimeter for at jeg skal synes de er perfekte.

Skrevet

Hva er perfekt?. Mine barn er en utgave av mine gener og det er nok til at jeg faktisk føler de er perfekte akkurat som de er. Hvis man skal sette ting på spissen så er også sønnen min som sliter med et rusmisbruk helt perfekt. Han lever bare ikke i en perfekt verlden.

Skrevet

Det perfekte barnet har en BMI på ca 20. Har lyst langt hår og blå øyne med lange øyenvipper. Så er det selvsagt jente og har kritt hvite tenner. Smiler alltid. Har gyllen hud og roser i kinnene. Går bare i kule klær og leser kun Astrid Lindgren bøker. Sover fra 1900 til 0900 og gråter aldri. bruker selvsagt ikke bleier, og har aldri gjort det.

Skrevet

Hehehe, så døper vi henne Barbie, og så gifter hun seg med Ken og lever lykkelige i sin rose boble resten av sine dager. o))

Skrevet

ja, det er dessverre bare deg...

Skrevet

Så hva mener du bør forandres på dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...