Gå til innhold

Hvor lenge tar dere vare på klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvor sore er ungene når klærne er såpass utsitte at det ikke er noe å ta vare på til søsken o.l?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs litt på hva slags plagg det er, men nå når hun er 3 har hun begynt å slite mer på klærne. Jeg sparer lite på strømepbukser da de kan bli krympet, rar i fasongen og misfarget etter en sesong, noe av det samme også med bodyer, så der er det ikke mye som går i arv, men yttertøyet hennes er like pent, og det er også bukser i dongrikvalitet (joggebukser derimot går til Fretex så kan de å avgjøre om det er "brukende" eller vaskefillemateriale). Hvis jeg forstod spørsmålet ditt riktig :o)

Skrevet

Vi har ikke planlagt flere barn nå, så da kvitter vi oss med klærna til minste så fort vi kan (er i kaste/rydde på loft modus for tida) =P Det aller "fineste" havner på loftet til mamma i tilfelle noen vi kjenner trenger det.

Skrevet

Det kommer ann på klærne. ullundertøy holder som regel bare en sesong her uansett alder. Bunadene tar jeg vare på selv om det er til voksne.

Skrevet

Hei!

Jeg har et stoooort loft og derfor tatt vare på mye, men jeg ser jo at det er ikke mye av det jeg bruker omigjen. Litt for det at jeg har en gutt og en jente, men jeg ser klær fra de er ca 1,5 år begynner mye av det å bli ganske slitt.

Skrevet

Ok. Jeg har enda tatt vare på det meste etter L.. Hun er 3 år. Forutenom strømpebukser o.l. De blir jo så fort stygge.

Men jeg får liksom ikke helt til å kaste/gi fra meg klær etter henne, selvom jeg vet at jeg høyst sannsynlig kommer til å kjøpe mye nytt til denne babyen.. Er liksom litt "lei" klærne etter L. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...