Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Var på sykehuset i dag på UL. Hun satt å så en stund mellom beina på henne. Og hun kunne ikke se noen tissefant. Jeg spurte om jeg kunne begynne å kjøpe rosa klær, og hun svarte ja, men hun sa også at vist det blei gutt så måtte me ikke saksøka na, sa hun for morsomt. Såe.. skal jeg stole på d? ÅÅÅÅ er så glaaad=D
Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 OIIIII SKREIV FEIL PÅ EMNET! Det er bare EN JENTE i magen min.. hehe =D
Giinaღ Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 GRATTIS!!! ja synes du skal stole på jordmor/legen. Var iallefall ikke vanskelig å se en tissemann + to testikler mellom bena på vår mini hehe! Var det ikke gøy????
Vil Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Vel, om man ser at det er gutt er det ganske sikkert at det ikke er jente, men om man ikke ser noe kan det enten bety at det er jente, eller at man ikke så noe. Altså: Om man får høre at det er jente er det større sjanse for at det er galt, enn om man får høre at det er gutt... Spennende!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 oki =D Å jo HEELT FANTASTISK! =) Dette var veldig spessielt. Å ko gøy! *smiiiiiler*
Gjest Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 oi, kansje det var feil av meg å ringe alle å fortelle at det blir ei jente.. Hmm...
svanemamma Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Så gøy! Jeg venter også jente. Har to gutter fra før og så godt at det var jente denne gangen. Kjøp rosa, og gled deg til prinsessa di kommer du :0)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Å Gratla du og =D Ja glede meg kjempe mye! =D
isi* med liten januar spire!! Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Nææ så gøy =) Grattis =) Her fikk vi se både pung og liten tissemann som stod rett ut. Så hun jormoren sa, man skal jo aldri være skråsikker, men det der kan jo ikke være en jente. Så det er nok en liten prinsesse på dere =) Har du følt noe selv da?
Gjest Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Heisann.. Gratulerer=D Alle i familien var kjempe sikre på at d var gutt.. Og jeg var litt frem og tilbake på meninen. =) Det er for det er ingen i familien til typen min som har fått jenter. Så han ble kjempe glad! =D Å det gjorde jeg også=D Har også termin i januar =D
isi* med liten januar spire!! Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Hihi ja det er stas. Vi trodde det ble jente. Men kan ha noe med at hele familien å alle rundt oss trodde det også. Blir lett påvirket. Men vi kunne jo seff ikke vært mere happy for vår lille prins =) Hehe ultralyd e gøy =)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Å ja gutter er sååå herlige=D Vil ha gutt neste gang=D om jeg ikke har det i magen min nå. Vet ikke helt om jeg skal stole på ultralyden, vil gå en en extra på privat =) Får å være "helt" sikker. Vi har ikke så mye penger at vi kan handle masse rosa, og så plutselig må ha blått baby tøy.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Gratulerer! Vi skal også ha en jente denne gangen. Jordmor så kjønnsleppene, sa hun, og var ganske sikker. Men vi tar en 3D for sikkerhets skyld! :-)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Å gøy! har allerede funnet jenter klær =P tihi. Ja vil også ta en 3D for sikkerhets skyld.. Men har tatt gleden allerede me...Hmm... kansje ikke så lurt.
Hegeveronica Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 kjempe moro d da, var på ultralyd på torsdag. Hun sa det var jente, så da blir det den 3 jenta her i gården
Gjest Skrevet 30. august 2008 #16 Skrevet 30. august 2008 Hehe =D stiligt! har og lyst på 3 jenter . men har og lyst på gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå