lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 hei! var det deg som var mye inne på bli gravid for et par år siden? jeg var der samtidig med en sussa m ener jeg. husker at du ofte havna i litt diskusjoner der inne, hehe. prøvde å bli gravid med en fyr, og så ble det vel slutt mellom dere? din pappa var syk? er det deg? har ikke fått med meg at du ble gravid ) så hvis dte er deg så gratulerer så mye ) vet ikke om du husker meg altså. var der inne et års tid.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Heia:) ja..det var nok meg det ja.. Var en del heftige diskusjoner og uhyggelige tråder i forhold til anonyme osv ja.. Jeg var ei enormt sårbar periode... både pga av eks og min far.. Så har vel prøvd å lagt den tiden bak meg.. Det ble HELDIGVIS slutt mellom meg og eksen før det skjedde noe jeg hadde angret på.. Jeg vil gå så langt som å si at han mishandlet meg psykisk og delvis fysisk... Og både jeg og han har det bedre hver for oss! Det gikk opp for meg hvor dum jeg hadde vært..Oppdaga at jeg hadde gått sinnsykt mye opp i vekt og holdt på å ødelegge livet.. i tillegg til dette med pappa.. Han har det forøvrig mye bedre nå! Enn så lenge ihvertfall... Jeg ble singel da.. og tenkte å være det en stund..men skjebnen ville det ikke slik.. møtte sambo en mnd etter det ble slutt mellom meg og eks.. Fikk beskjed av gynekolog/spesialist av smertene mine pga av cystene på eggstokkene ikke ville avta sånn uten videre..kjipt å gå inn i ett forhold med det utgangspunktet...fikk grovt sett to alternativer.. operere og risikere å miste eggstokkene..eller å prøve å bli gravid ved hjelp av hormonkurer... Sambo hadde ikke noe problem med sistnevnte og vi ble gravid etter 6 mnd prøving..hvorav de tre første var med hormonkur.. Og nå er prinsessa vår født! Vi er kjempelykkelige og har vært sammen i over 1.5 år nå... Elsker både jenta og kjæresten min;) Takk for gratulasjonen! Og gratulerer selv!!! Det ble en gutt? klem
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 å så koselig! ja jeg husker at du fikk mye pepper av anonyme der inne. og at du var mye lei deg. så koselig at ting gikk så bra da! jo jeg fikk en gutt som nå er 13 mnd. prøvde jo i litt over 1 år før jeg ble gravid med han. så når han var 6 mnd ble jeg plutselig gravid igjen, ikke planlagt, hehe! fikk egentlig sjokk. var ikke klar for en ting, da kevin var en krevende baby, hadde hatt kolikk, reflux, astma. var mye grinete osv. å gå gravid igjen fristet ikke. men jeg aksepterte det til sist. det har vært kjempetungt å være gravid igjen, jeg er i veldig dårlig form, med sinnsyk bekkenløsning, veldig sliten osv. tar på å ha en 1 åring hjemme i tillegg. men nå har jeg snart termin, 1 oktober. og da er vi fornøyde, blir ikke flere barn på oss nå )
Sussa85 - snart 2? Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Ja ting har gått veldig bra... Jeg har det vanvittig mye bedre nå..og har startet ett helt nytt liv..både med tanke på psykisk og fysisk helse:) Da må jeg nesten si gratulere x 2 da:) Koslig at du valgte å beholde nr 2 da... Og skjønner godt at du ikke orker flere når det blir så slitsomt.. Jeg kjenner til hardt svangerskap selv.. Bekkenløsning siden uke 10.. og generelt smerter hele tiden.. overfølsom livmor var vist ett begrep jordmor brukte om meg... kjipt men sant.. alikevel vil jeg ha minst en til:) Og gjerne fler..hehe. For det er så værdt det uansett.. trenger bare en pause..men håper ikke det tar 18 mnd med prøving før neste mann sitter... Lykke til med resten av svangerskapet! Håper de siste ukene blir bedre for deg.. bekkenløsninga mi ble ihvertfall mye bedre etter at snuppa festa seg.. Det var deilig det stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå