Gå til innhold

Bobobaby og doffine!

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Bobobaby: står til med magen? langt er du på vei nå? =)

Doffine: Hvordan går det? er du her inne enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her enda..... er i gang med masse alternativt for å bli gravid nå;)) Og om et par timer så får vi vite om vi blir huseiere.... er jo så spent.. da er lissom alt klart for en liten;))

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Så spennende da, doffine, håper dere ble huseiere i kveld=)

Du fortjener virkelig å bli gravid nå, altså! Håper det klaffer for deg snart... Jeg er tilbake her inne som prøver, spennende dette her!

Skrevet

næh... tuller du sauen? skal dere prøve på en til? så gøy. her går det bare bra. har oppdaget sea bands, prøvde de for første gang i dag og er overlykkelig. he he.. hvordan gikk det med huset doffine?

Skrevet

håper det går fort. sender deg babystøv. og masse til deg også doffine *******************************************************************************

for her har jeg tydeligvis overflod. det holdt å glemme å hoppe av i svingen 1 gang her. he he.. glemmer ikke den dagen. sambo glemte seg. og akkurat da tenkte jeg: oj jeg tror faktisk at jeg har eggløsning nå. og det stemte visst. he he

Gjest Sauen og dingsen 1pp
Skrevet

hihi=) seaband ja, det var vel sånn mot kvalme det ja?

TAr gledelig imot alt fødestøv!

Gjest Sauen og dingsen 1pp
Skrevet

daaaah... spirestøv! =P

Skrevet

Jeg og sambo er nå eiere av et hus;))) jippi... endelig flytte fra blokk... Håper det ikke tar lang tid å å selge leil vår...

Men gud å digg å tenke på at vi har kjøpt oss hus;)))

Skrevet

ååå grattis. det er så deilig med hus.

Skrevet

Sa det samme når vi kjøpte leiligheten også... hehehehe... men nå blir det virkelig noe snart her;)))

Men fikk ikke feieret at vi kjøpte hus da;( Både mensen og bihule betennelse samt bronkitt.... og nå starter sambo med vond hals, så vi tar nok litt champagne på fredag etter kontraktsmøtet;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...