Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Bobobaby: står til med magen? langt er du på vei nå? =) Doffine: Hvordan går det? er du her inne enda?
doffine Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg er her enda..... er i gang med masse alternativt for å bli gravid nå) Og om et par timer så får vi vite om vi blir huseiere.... er jo så spent.. da er lissom alt klart for en liten;))
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Så spennende da, doffine, håper dere ble huseiere i kveld=) Du fortjener virkelig å bli gravid nå, altså! Håper det klaffer for deg snart... Jeg er tilbake her inne som prøver, spennende dette her!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 næh... tuller du sauen? skal dere prøve på en til? så gøy. her går det bare bra. har oppdaget sea bands, prøvde de for første gang i dag og er overlykkelig. he he.. hvordan gikk det med huset doffine?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 håper det går fort. sender deg babystøv. og masse til deg også doffine ******************************************************************************* for her har jeg tydeligvis overflod. det holdt å glemme å hoppe av i svingen 1 gang her. he he.. glemmer ikke den dagen. sambo glemte seg. og akkurat da tenkte jeg: oj jeg tror faktisk at jeg har eggløsning nå. og det stemte visst. he he
Gjest Sauen og dingsen 1pp Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 hihi=) seaband ja, det var vel sånn mot kvalme det ja? TAr gledelig imot alt fødestøv!
Gjest Sauen og dingsen 1pp Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 daaaah... spirestøv! =P
doffine Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Jeg og sambo er nå eiere av et hus;))) jippi... endelig flytte fra blokk... Håper det ikke tar lang tid å å selge leil vår... Men gud å digg å tenke på at vi har kjøpt oss hus;)))
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 ååå grattis. det er så deilig med hus.
doffine Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Sa det samme når vi kjøpte leiligheten også... hehehehe... men nå blir det virkelig noe snart her;))) Men fikk ikke feieret at vi kjøpte hus da;( Både mensen og bihule betennelse samt bronkitt.... og nå starter sambo med vond hals, så vi tar nok litt champagne på fredag etter kontraktsmøtet;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå