Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hei hei igjen... Nå er det et år siden sist jeg var på bim, og nå er det på tide igjen, denne gangen som prøver. Er det noen gamle kjente her eller? Doffine, er du her enda? Hvis noen av de jeg kjenner IRL er her inne, vær så grei å ikke fortelle til noen at vi er prøvere da, vil helst ikke at folk skal vite om det=) Ellers er jeg 21 år, har en jente på 1 år, bor på vestlandet og har verdens beste mann!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Bøh!! ;o) Da ble det nå likevel - holder jeg med deg i. Kjekt å se deg her også!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Ja, i går kveld hadde jeg og mannen en lang samtale der vi diskuterte dette, og kom frem til at siden vi begge to så virkelig ønsket å få en til og muligheten er der, hopper vi i det! Ikke si noe til dib da...=P
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 hei sauen ) så dere prøver igjen... så koselig da ) har fårr med meg på dib at du har vært babysjuk en stund )
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Hehe, ja nå prøver vi på nummer 2=) skummelt å si det egentlig, men samtidig veldig spennende... hm, hvis det klaffer på første forsøk, er jeg altså nygravert når vi reiser til spania med hele slekta mi i slutten av september... hvordan i all verden skal jeg da evt klare å skjule det for dem? det er jo umulig, kan jo ikke bare si nei takk til vin til maten 14 dager i strekk... er jo også planlagt at mamma en dag skal være barnevakt mens jeg, mannen, tante og onkel går ut og tar noen pils... hehe, må nok fortelle det da ja, hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid med en gang...=P
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 får vel satse på at det tar et par mnd da ) skjønner at det er litt skummel avgjørelse. vi skulle også begynne å tenke på prøving på nr 2 på denne tiden. men det skjedde jo litt før da... har jo termin 1 oktober, hehe! du kan alltid alliere deg med en hyggelig kelner og be han gi deg alkoholfri vin isteden. men det er kanskje lettere på en bar i norge enn på en resturang i spania, hehe!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Hehe, jeg "sladrer" ikke )
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 HEhe, skulle gjort det=) Men om jeg er gravid da (tror neppe det går sååå fort, men...) får jeg bare fortelle det, orker ikke gå og holde meg i 2 uker... Det er ganske absurd at jeg kan være 2-barnsmamma som 22-åring, men det orker jeg ikke tenke på. Vi har klart oss veldig fint med en, så da får vi vel til to også. Dumt å ha for stor aldersforskjell mellom ungene også - det er jo fint om de er på noenlunde samme "nivå" oppgjennom, og kan leke sammen og ha god kontakt også i barndommen! Nå sitter jeg og tenker på jentenavn og guttenavn så det knaker, hehe, man blir jo helt besatt av dette her!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Å, så gøy!! Velkommen da;o) Visste det kom til å skje tilslutt da vettu... Hehe, skal holde munnen lukket=)
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Heihei=) Ja, det er spennende dette... nå blir vi jo gravid hele gjengen=) woho! hvor langt er du på vei nå?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Snart tid for de gode gamle bim treffene nå=P hehe... Er i uke 21, shit!! tiden går så mye fortere denne gangen!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Jeg husker deg godt;) Lille Anikken;) Jeg fikk en gutt i januar 07, har termin desember/januar denne gangen med en liten jente. Jeg kalte meg noe annet forrige gang.. men husker ikke hva faktisk.. har bytta en del ganger.. Men vi er jo faktisk venner på facebook da!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Heisann vennen, jeg er også her ;-))) Har sett mange andre kjente nick, så vi er vel ikke de eneste som er kjappe i vendinga. Lykke til med prøvinga! Sender deg masse babystøv (og sorten jeg sitter på er tydeligvis skikkelig effektivt) så du slipper å prøve så lenge :-)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Sauen og dingsen Er dere tilbake også? hehe
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. august 2008 #15 Skrevet 29. august 2008 Kjenner meg helt sikkert ikke igjen fra 1 år siden.. Men kjenner kanskje igjen nicket mitt fra dinbaby.. =) Er i min 6 uke nå.. Masse lykke til med prøving....=)
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #16 Skrevet 29. august 2008 Blekkis, selvfølgelig kjenner jeg deg igjen=) Husker tråden om du var eneste nygravide på dib, hehe... og så het du vel blekkspruten før! Heihei, tingeling=) Mamma 1 gang: ja, nå blir det vel bim-treff snart, nå er vi jo gravide/prøvere igjen omtrent hele gjengen!
Hera Skrevet 29. august 2008 #17 Skrevet 29. august 2008 Jeg kjenner igjen "navnet" ditt fra min tid på DinBaby :0) Lykke til som prøver:0)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #18 Skrevet 29. august 2008 Jada, og her er jeg også.... vi har barn på samme alder... og jeg og gubben er også prøvere igjen......er litt inn på dib og pga junior....
*Kattemor* fikk jente Skrevet 30. august 2008 #19 Skrevet 30. august 2008 Jeg er her også enda, om du husker meg =)
Mamsen87 :) Skrevet 30. august 2008 #20 Skrevet 30. august 2008 Hei hopp sauen! ;D Jeg husker deg, men spørs om du husker meg da;) Nicket mitt var LilleFrø da jeg var på bim sist. Fikk en gutt i mars 07 og venter nummer to i desember:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 30. august 2008 #21 Skrevet 30. august 2008 Hei hei! Jeg har kommet meg inn her også. men ikke si noe til DiB-damene..... Kanskje det er vi som skal lage liv i BIM igjen=) Vet ikke om dere kjenner meg igjen. jeg var her for 1år siden,men har hengt på DiB det siste året. Husker alle dere....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. august 2008 #22 Skrevet 30. august 2008 Mamsen og lillegutt Nemmen, noe jeg har gått glipp av her?? hehe... Grattis da!=)
Ungmamma21 Skrevet 30. august 2008 #23 Skrevet 30. august 2008 i samme båt vi da;) hehe er 21år og har en datter på 1år, skal ha baby igjen i februar;)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 30. august 2008 #24 Skrevet 30. august 2008 Heisann. Husker dg godt fra i fjor. Jeg fikk min lillemann i juli i fjor, og venter nå nr.5 iløpet av september... Hadde nicket Lofotjenta....
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 30. august 2008 #25 Skrevet 30. august 2008 Hei! Husker deg fra sist jeg var her. Fødte en gutt i mai-07. Er gravid på ny, har 2 mnd igjen til termin. Venter gutt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå