Gå til innhold

Chess king eller onecall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte telefon og muligjens abonnement.

Jeg ringer lite, det går mest i sms, og nå etterhvert mms.

Noen som har formeninger om hvilket abonement som er smartest å velge? Noen som har erfaringer med noen av dem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg, sambo, søster, svigers og mange venner har one call.

det er utrolig billig! jeg ringer noe, men sender mest sms. får regninger på 70-110 kr i måneden. synes det er usannsynlig billig!

Skrevet

Jeg har også onecall.

Kjempefornøyd!

Helt enig i at det er usannsynlig billig :)

Skrevet

jeg har chess king, er veldi fornøyd med det abbonemanget. er veldi billig og det lønners eg viss du har mange venner, familie el noe som har chess. da kan du for 40 kr ekstra i mnd ringe gratis, sende gratis sms og mms til alle med chess:)

Skrevet

Jeg gikk fra Netcom Active Talk = 700-800kr i mnd, til OneCall = ca 100-200kr i mnd.

Vil definitivt anbefale OneCall!!

Skrevet

Vet ikke om noen kjente som har chess....

Men med onecall, hvordan er det med mms? Så ingen priser på det på sidene dems.

OG når jeg skal ha ny tlf også, kjøper jeg da den uten onecall abonnement, og kjøper abonementet for seg selv utenom liksom?

Eller er det noen som vet om noen tilbud på tlf med onecall-abonnement nå om dagen???

Skrevet

Jeg har også onecall. Skal ha ny tlf nå, men ønsker ikke annet abonement. Velger da å kjøpe tlf uten abonement i butikken selv om dette blir dyrt. Er så fornøyd med onecall så da blir det sånn.

Er ikke noen butikker som selger med onecall, såvidt jeg vet. Tror kanskje onecall har noen tlf på sin internettside.....

Skrevet

Kjøp telefon uten abonnement og kjøp onecall ved siden av. Det viser seg ofte at det er billigere og kjøpe telefon uten dyrt abonnement (for det er jo BARE dyre abonnement man får med telefoner med bindingstid). Leste en artikkel om det for ikke så lenge siden (sikkert på dinside.no el). :) Skal etterhver kjøpe meg en ny jeg også - min gikk i stykker så nå har jeg en fin gammel en :P Og da blir det med onecall :)

En annen ting som er bra med f.eks onecall er at det er ingen bindingstid - så er det ikke billig for deg så bytter du rett og slett bare til et annet :)

Skrevet

Da blir det nok onecall på meg ja :-)

Men hva koster det å sende mms med det abonnementet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...