Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg har søsteren min boende her hos meg nå, fordi for 2 dager siden sa samboeren hennes, som hun har vært sammen med i 4 år. Sa helt plutselig at han hadde ikke følelser for henne og har følt det sånn en stund. Dette var ikke hun forberedt på, og kom som et sjokk for henne.. De har prøvd å få barn i 9 måneder fortalte hun også.. Og de har hatt sine problemer, hun blir lett sjalu og sur på ham. Og han er veldig flink til å ikke snakke om følelsene sine. Nå er hun helt ute av seg, fordi han har hele tiden sagt han elsker henne kjempehøyt.. Hun er helt ødelagt, spiser ikke noen ting, og han har sagt han trenger avstand og vil ha pause men visste ikke helt om hva som ville skje. . Jeg vet ikke hvordan jeg skal trøste henne, hun sover ikke, spiser ikke noenting og jeg er hjemme med henne hele dagen. Hva gjør jeg nå ? Hva burde hun gjøre?? er det håp for dem tror dere?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 eneste rådet er at man må bare ta tiden til hjelp .Klisje men, er eneste måten.Uansett om de blir sammen eller ikke må man bare ta tiden til hjelp
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 nesten som å lese om meg. samboeren min sa det samme til meg, vi skulle akkurat til å kjøpe bil, i mitt navn! trodde alt var bra, og så kom han med bomben. jeg ble helt knust, kastet opp i mange dager. dro til foreldrene mine og var der en ukes tid. spiste ikke, bare sov og gråt. men jeg trengte å deppe litt. ikke noen krise hvis man ikke spiser på noen dager. så lenge det ikke blir verre og man blir skikkelig deprimert, så tror jeg at man bare trenger litt tid. må få lov å sørge. han ville ha tid, skulle se om han kunne få tilbake følelsene for meg. og jeg ventet og håpet, dum som jeg var. mnd gikk, vi var masse sammen. jeg oppfattet han som flørtende mot meg, tok det som et godt tegn. etterhvert tok jeg mot til meg og spurte, men nei, han hadde ikke følelser for meg. da gikk det opp for meg liksom, hvor dum jeg hadde vært osv. kort tid etterpå møtte jeg min nåværende ektemann, vi venter nå abrn nr 2 og jeg har aldri vært mere lykkelig. skjønte etterpå hvor godt man kunne ha det. og at jeg ikke hadde det så godt med eksen som jeg trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå