Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=) er i uke 22 + noen dager... jeg veide meg sist for 14 dager siden, å da veide jeg 60kg. nå veide jeg meg i går, å veide da 67.. er det vanlig å öke sånn ivekt så fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Jeg er også i uke 22, og har gått opp ca. 5 kg.

Tror egentlig ikke det er noen fasit for hvor mye hver enkelt person skal legge på seg hveruke. Men tilsammen skal vi veie rundt 13 kg tilslutt :)) Men pass på å få det jevnest mulig, det er sunnest for babyen og kroppen din!

Skrevet

Det idelle er å legge på seg ca 13 kg men hurra for den som kan det.

Vi fikk en jente for 10 mnd siden og lille meg gikk opp fra 55 til 83 :( Jeg må ha spist mer men kan egentlig ikke huske det hehehhe og nå er jeg gravid igjen og har fotsatt 13 kg for mye siden siste fødsel men men sånn er livet :) Det viktigste er at barn er friske

Akkurat nå er jeg 16 uker og 3 kg mindre enn før jeg ble gravid men jeg passer på hva jeg putter i munn.

Søsteren min la på seg 17 kg frem til uke 27 og da sluttet hun å legge på seg mens hos meg var det omvendt fra uke 25 la jeg på meg mest.

Mye å ta i mye å være glad i NOT!!!

Skrevet

Jeg har lagt på meg 10 kg, og er akkurat 25 fullgåtte i dag... Går FORT opp i vekt for tiden! Et kg på 2 dager nå:-( Håper det holder for en liten stund nå..

Skrevet

jeg har ikke helt tellinga, har med vilje ikke vekt i huset! Er 27 uker og har gått opp over 10 kg- håper det gir seg snart- men jeg tviler- jeg er veldig glad i sukker og klarer ikke å styre meg. Jeg jobber 100% og håper at jobbinga, med de rutinene det følger med seg, skal hjelpe meg å stagge vekta litt framover.

Skrevet

Hvis det virker som du har fått mye vann i kroppen, kan du ringe legen for evt. sjekke urinen for proteiner og ta blodtrykket (svangerskapsforgiftning). Ellers er det ingenting å bekymre seg over!

Skrevet

Jeg er 18 +1 i dag og er ennå 1,1 kg under startvekten.. Har ikke vært mindre enn 2 kg under startvekt så er ikke store økningen her.. Og vil forsøke å holde det så lavt som mulig. Spiser når jeg husker det (ikke enkelt i en travel jobbhverdag) og trener når jeg har overskudd.. (svømmer i allefall 1000 meter en gang i uka.. Målet er 1000 meter 3 ganger i uka.. Så tror maten, trening (og mye gåing/fysisk på jobb) gjør at jeg ikke har gått opp ennå... Har ikke vært kvalm heller...

Skrevet

Har du gått opp 7 kg på to uker???!! Det er mye ja. Jeg ville også tatt en legesjekk (evt sjekket om det er noe galt med vekta di). Hvis jeg leser feil og du har gått opp 7 kg siden du ble gravid, er det vel ganske normalt :-)

Skrevet

jeg venter nr 4..i de tre første sv.skap gikk jeg opp 20-25 kg,og det var vanskelig å få av alle kg igjen,sist fikk jeg hyperterose og vekta raste av ...denne gang er jeg nå 13+5 og har gått ned 3 kg siden jeg ble gravid..

Skrevet

ifra jeg fikk vite at jeg var gravid og til jeg var i uke 22 nå, så har jeg veid 60 kg, å värken ökt i vekt eller blitt lettere.. så ble det pluttselig 7 kg på 2 uker:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...