Gå til innhold

Lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off.. er sikkert hormonene som gjør det. Men ble så lei meg nå når kjæresten min kom innom hjemme fra jobben for å hente noe. Han vet godt jeg sliter med å være hjemme alene hver dag, å at jeg vil så gjerne gjøre noe, men har så vondt når jeg går. "Hvorfor går du deg ikke en tur eller noe" å anbefalte en gåtur på over 1 time. Isteden for å ligge her. Så sa jeg at jeg har jo vondt når jeg går. "Har du vondt når du går?" presterer han å spørre meg. Da har han sett meg slite med gangen i flere dager, å har trøstet meg tidligere når jeg har grått av smerte. Så bare dro han uten å si noe mer, ikke noe som helst. ikke hei når han kom, å ikke hade når han dro... Begynte å gråte med en gang døra gikk igjen bak han.. Han sjønner jo ingeting.. Måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, mannfolk altså! De skjønne jo ingenting!

De kan være så uforståelige og tankeløse noen ganger.. Håpløse rett og slett!!!!

Gå å hent deg en sjokolade i skape om du har det! Kan være bedre å trøste seg til dem noen ganger, hehe..

Sender deg en trøsteklem jeg!

Skrevet

Uff, sitter hjemme alene hver dag jeg også. Har lyst til å gjøre noe, har litt dårlig samvittighet når det gjelder rydding osv..

Men jeg er heldig å ha en samboer som fortsår det veldig godt at jeg ikke orker så mye akkurat nå.

hadde jeg vært deg hadde jeg sagt ifra til samboeren min hva du føler, det er ikke så gøy når den du er nærmest ikke skjønner hvordan du har det.

Det er ikke bare bare å være gravid, synest vi er flinke jeg, he he

Skrevet

Han er en dritt akkurat nå ja. Ikke så han at jeg hadde rydda gangen heller. Sjokolade hadde vært godt, hadde det ikke vært for at vi ikke har noe snop i hus, pga at han er en sånn treningsdud som synes vi skal være sunne!

Tusen takk for trøsteklem. (skal kjøre på butikken å kjøpe meg masse sjokolade jeg.)

Skrevet

Er bare sånn mannfolk er av og til. Lingnende har min mann sagt til meg. At jeg ikke blir bedre av å ligge på sofaen... men av og til så orker jeg ikke annet....! De klarer bare ikke å sette seg inn i hvordan det er å være gravid. Jeg har ikke noe særlig plager med bekken o.l., men er til tider så trøtt at jeg kunne sove hele døgnet. Vi er nok litt ekstra følsome pga disse hormonene ja, men det er er like kjipt å bli lei seg uansett hormoner eller ikke.

Skrevet

Ja, tror de at vi vil sitte å ikke ha sosial omgang i det hele tatt, jeg ønsker jo virkelig å jobbe. Da er du av den heldige sorten. Vil så gjerne vaske å rydde og bake, men makter det bare ikke nå. Får ikke mer lyst til å prøve når han er sånn.

Skrevet

Ja, og det verste er at de tar ikke gråten på alvor. For de tror det bare er hormonene, å da er det ikke deres feil.. Jeg blir så lei av og til... Tusen takk for at dere bryr dere. Godt å høre at flere har det sånn.:)

Skrevet

jeg synes du skal sende han en melding og si at du ble lei deg.

Han har sikkert ikke lagt noe i det, og blir kanskje glad for å få vite at du føler det sånn?

Skrevet

jeg har allerede gjort det, han ser ikke hva han gjorde. Skrev bare "var bare er forslag isteden for å ligge der". Jeg håper han tenker litt til han kommer hjem, vil ikke krangle med han heller.. Jeg skrev hvordan jeg opplevde situasjonen, så får jeg håpe han ikke prøver å beskytte seg selv å sier sorry isteden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...