Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Evt noen som er kjent i området og kan si noe om det?
*3 gutter i hus* Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Hei. Bor selv v/Nesttun,men kjenner Fana området veldig godt :-) Krokeide er veldig fint,men ville ikke bodd der selv pga litt øde/langt vekke fra alt. Det er jo self ikke så lang til lagunen o.l. men det området er jo oppskrytt også da...hehe laaangt til by`n og arb.plasser...MEN fint der er det :-)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Ante meg :-) Bare småsnoker litt på tomter og fant en helt nydelig en der, men synes selv det så litt øde ut. I forhold til hvor vi bor nå er det jo bare rene spaserturen unne byn, men skal vi først flytte nærmere vil jeg nok litt nærmere enn som så egentlig. Men beliggenheten til tomten var fantastisk da utover at det ble litt unna sentrum og på feil side av hvor vi egentlig vil ha tomt.
IgglePiggle Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Det er fint der men det tar ca 45min aa kjoere fra byn.. Det er litt paa landet. Et par av de jeg kjenner bor paa rundt Nesttun omraadet og har hytte paa Krokeide. Men som sagt det er jo landelig og koselig der men langt vekke fra butikker osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå