Gå til innhold

Amme-bher! Hvordan velge riktig størrelse???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid, brukte jeg a-cup, nå har jeg gått opp til c. Kjøpte en ammebh i E!! og syns jeg tok i veldig godt! Men har prøvd den nå, og det er ikke plass til mye annet enn puppen min inni der NÅ (i uke 35), og puppene vokser vel enda mer når melken kommer? Skal jo ha plass til innlegg og skjell og vet ikke hva inni der i tillegg... Virker litt vel drastisk å gå på enda større enn e, men hva gjør dere?

Også, kjøper dere større størrelse rundt også, eller bare større cup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp aldri bh med for stor omkrets. Da blir alt feil. Den skal være temmelig stram på de ytterste hektene når den er ny.

Jeg er opprinnelig 75/80 FF/G, og gruer meg til å kjøpe amme-bh, siden det er så kjipt å kjøpe undertøy på nett. Store cup-størrelser er å få kjøpt i butikk, men da er som regel omkretsen også over 90.

Gjest amandine
Skrevet

Klar deg med den du har en stund etter fødselen, du blåser nok litt til opp men det stabiliserer seg etterhvert. Den første tiden er man gjerne helt "sprengt" men blir ikke sånn så lenge heldigvis! Og da er det lett å finne passe str :)

Skrevet

På undertøysforretning sa dei til meg at ein ikkje bør kjøpe amme-BH før det er 5-6 veker igjen til termin. Når du har på BH'en skulle ein kunne putte handa inni cupen - då var det riktig størrelse.

Skrevet

Jeg har fått høre at det er lurt å kjøpe et par ammebh'er i en størrelse større enn jeg har nå (uke 36). Så får jeg heller se det an etterhvert. Selv begynte jeg med en c-cup, gikk opp til d i 2. trimester, og må derfor kjøpe ammebh'ene i str. dd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...