Gå til innhold

tegningsblødning..

har nr 3 i magen :) *har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå hadde jeg fire dager forrige uke med tegningsblødninger på formiddagen! så stoppa de! nå har det begynnt igjen! blodig utflod,,

har tre cm åpning! men det skjer jo absolutt ingenting!!!!!! argh!!! er 39+3! blir så frustrert!!! rett og slett litt små gal!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir gal av å vente!! vet jo at jeg ikke en gang er ved termin enda! men med alle desse tegna på at det snart skal gå i gang, så greier jeg ikke la vr å tenke på fødsel!! vet ikke HVOR mange ganger jordmødre og lege har sagt at jeg snaaart er i fødsel!!

Skrevet

Huff ja. Kan de ikke bare la vær å si noe?:) På mandag sa jordmor at jeg aldri kom til å rekke undesøkelsen på sykehuset i dag, men JODA... Og i dag sa legen at hvis jeg skal på kino i kveld, bør jeg sette meg nærme utgangen... Hvordan i all verdens rike klarer man å ignorere sånne meldinger da???? Blir jo proppfull av forventninger, og dritskuffa når jeg våkner i morgen like forbanna diger som før, haha:)

Når jeg blir jordmor, skal jeg si til alle mine gravide at de kommer til å gå 5 uker på overtid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...