mamma til tre prinsesserღ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Er det mange som har sydd nytt trekk til voksiposen sin? Fins det en mal, eller hvordan gjør dere det? Er det noen som har tips å komme med? Går det an å kjøpe nytt trekk uten resten? Har en voskipose, trekket er ikke stygt, men kunne vært morsomt med et trekk som passer til vogna vi skal kjøpe. Det trekket jeg har på voksiposen nå passet til den vogna vi hadde til forrigmann.!
*snuppa* Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 går ant å få kjøpt bare trekket til posen, men det koster faktisk 1000 kr!! Ta av trekket du har og legg det på gulvet, det ser jo kjempelett ut å sy et selv=)
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Takk! Får legge den utover gulvet og se på den! :-)
Mazza** Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg har faktisk kjøpt stoff for å sy ny voksipose til minsten, kommer nok bare til å klippe etter den andre vi har og lage den så lik som mulig....også tar jeg en dundyne og syr fast inni...tenkte det var kjekt å ha en hjemme også i vinter, så slipper vi å dra den frem og tilbake i bhg
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Den vi har fra før av er ikke slitt, så jeg kan bruke innerdyna. Men det var lurt når en trenger to! Trenger ikke det enda. Så da får jeg bare prøve å tegne rundt den jeg har. =)
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Jeg fikk en ekstra voksipose av min søster, men den var skikkelig stygg.. Hehe.. så jeg tenkte jeg skulle vare litt kreativ og sy nytt trekk.. Men jeg må bare sy etter det gamle trekket, har ingen oppskrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå