Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere har det?

I dag er jeg litt mindre kvalm, de andre dagene har det vært litt mer. men jeg har ikke fått det så veldig kraftig ennå. flere som har det slik at kvalmen kommer og går litt?

Og en litt rar ting.

Jeg må alltid opp å tisse en gang om natta.

nesten litt komisk.

og når jeg da våkner midt på natten, så har jeg ofte såre bryster.

Flere som kjenner det sånn.. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ganske likt ut som meg :) Jeg har vært kvalm de siste dagene, men i dag har jeg en bedre dag, tror det er helt normalt at det går litt opp og ned. Og vi skal jo bare være glad hvis vi slipper billig unna kvalmen :) Jeg er også oppe og tisser på natta, våkner generelt mye på natta nå, vet ikke helt hvorfor. Kos deg med en kvalmefri dag du :)

Skrevet

hehe.. takk skal du ha..

jeg er derimot.... *gjesp*..... trøtt :)

men jeg er glad jeg kjenner noen symptomer.

Skrevet

Hehe... jeg også må opp på natta å tisse!!! Det har jeg ikke pleid før... Jeg går mye på do på dagtid også.. :) Kjenner ikke noe særlig til kvalmen, bare vært det littegranne..;) Lykke til!

Skrevet

Så pussig! Akkurat sånn har jeg det også. Oppe en gang om natta, trøtt hele tida, og kvalme som kommer å går. Ser ut til at kvalmen kommer når magen er tom. Må nesten spise litt ofte for å ikke være kvalm... Men hvordan blir jeg seende ut da?? Tenkte å prøve sånne sea bands, kanskje det hjelper på mot kvalmen...

Måtte kvalmen forsvinne helt=) Det holder med jevnlige dobesøk, tretthet og voksende ømme pupper=)

Skrevet

jeg må også passe på å spise ofte.

man får velge mat som er sund da.

det er jo ikke usunt å spise hyppig, bare man ikke spiser så mye.

det er værre om man dytter i seg sjokolade hele tida. men jeg har faktisk mest lyst på vanlig mat om dagen jeg.

men jeg kjenner, særlig på jobb, at jeg blir fortere sulten også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...