babygullz <3 vilde Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Stikker sånn i ny og ne, mest i "kanalen" eller hva jg skal kalle d.. Kjenner også litt bobling som mensmurringer av og til, nedpress... Er jo sikkert helt normalt og er ikke ubehagelig bare rart.. og vil vite hva d er, og hvrfor..så hvis noen vet, så blir jeg glad for info:)
Ladybug~N&E Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 tenker det ikke noe annet rart enn litt klargjøring og modning og sånt jeg. dette starter jo gjerne flere uker før fødselen;)
Sninni Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg er i uke 35 nå, og var hos jordmor for kontroll i går. Jeg har akkurat det samme som deg, stikkinger fortil og i sjeden, nedpress og stikkinger i siden opp langs magen. Jeg spurte jordmor hva dette var for noe, da det bare har økt siste ukene etter at prinsessa la seg i hodeleie. Jordmor kunne fortelle at dette var fordi barnet lå å pressa med hodet ned i bekkenet, slik at bekkenet drev og utvida seg og gjorde plass til barnet. Var helt normalt, og ingen ting å bekymre seg over
Puumi Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 modninga, modning hadde slik i noen uker, forrige fredag va det seriøst mye, dro til jm, joda, helt avflatet livmorhals å 2 cm åpn... men går ennå , er 37 + 5 i dag. spennende , lykke til
frøet76 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg har hatt det slik siden første trimester, så da har jeg vært tidlig i gang med modningen for å si det sånn!!! Jordmor sa da at det ikke var rart at man kunne kjenne stikk - for det lå jo et foster inni der. Syns det var et pussig svar, men slo meg til ro med at kanskje baby presser mot noen nerver inni livmoren, og at det er derfor.
babygullz <3 vilde Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 aaa, modning sier du? så kjekt da:) godt å vite at kroppen fungerer som den skal og gjr seg klar da:) 41 dager igjen nå...spennendes:) Lykke til deg åsså
Gjest Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 når disse stikkningene øker på så sent i svangerskapet som iuke ca 36 å oppover er d modning.. klart d ikke kan være modning i 1 trimester..å da er d mest sannsynlig at d er nerver så blir presst på.. men jeg og har hatt mye av dette nå sent i 3 tri,å jeg er og beg å bli moden,å litt åpning..så jo dette en form for modning når d er så ..
mamma til 2... Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 kan nok være modning som flere her sier, men jordmor og fysioterapaut sier det er hodet til barnet som gnisser og presser på bekkenet og symfysen.. jeg er veldig plaget med det..sykt vondt!!
Puumi Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 av å til er det så kraftig stikking at jeg sier au høyt å trekker knærne mot hverandre, hehe, til sambo store glede siden det ser noe komisk ut Hadde også stikkinger i 1 . tri , men som jm sa... da var det pga nerver å ting som strakk seg, så sent som nå modning :I) skal på kontroll om 20 min ... spennende, bynner å bli klar
Gjest Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 vel,kan ikke være hodet som presser seg ned hos meg hvertfall..for her ligger han i setet..å har go plass så han flyter rundt her..så d er ikke alltid d bare er nerver i press heller.. pluss at overlegen jeg snakket med på mandag på sykehuset sa at d var modning ,å at d var med på å avflate livmormunnen..men at d kunne seff ta tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå