Gå til innhold

Dere som har ammet lenge (nærmere 2- 3 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener ikke noe negativt med dette inlegget men har bare noen spørsmål. Hvis dere ammet barnet til det var ca 2 år så regner jeg med at dere ser på puppene deres som mat til barnet. Men hvordan var det da under sex med mannen deres når han koste med puppene? Blir dere tent når han gjør det, eller hvordan tenker dere når puppene brukes både til å mate et barn og som kos under sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammet gutten min til han va 2,5 år. I den tiden var ikke puppene noe man brukte til sex. Det trenger jeg ikke være anonym for å si :)

Skrevet

På hvilken måte er dette annerledes om man ammer i 2-3 år i forhold til om man ammer i f.eks 6 mnnd?

Jeg for min del har i hvertfall ingen som helst problemer med å skille mellom amming og sex. For meg er det faktisk ikke naturlig å tenke på sex i forhold til en baby, ei heller å tenke på amming når det er snakk om mannen min...

Skrevet

Brystene reagerer HELT forskjellig i en ammesituasjon og i sex-sammenheng. Når melka kommer og baby/lille barnet spiser, blir knoppen faktisk bedøva, morsmelk har jo den funksjonen. Og det er jo IKKE tilfelle når andre koser med brystet.. :-) Så uansett hvor lenge jeg amma hadde jeg ingen problemer med dette. (bortsett fra de første ukene hvor melka uansett flomma samme hvem som kom borti puppen.. )

Synes det er fint å amme lenge, så ikke la dette stoppe deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...