klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 er det forskjellig??? menssmerter og kynnere eller hva???
Ønskebaby08*12 Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Dette lurer jeg også på... Har det siste døgnet hatt vondt i magen, kommer ikke i tak, men det er en blanding av menssmerter og luftsmerter. Vet ikke om dette er modning, eller hva det er. Har også vært plaget med mye kynnere, føler at magen er konstant hard. Er dessuten øm nederst i magen. Snuppa har snudd seg, men vet ikke om hodet er festet. Vet ikke om det har noe å si heller. Litt usikker på om jeg burde ha kontaktet føden..Førstegangs og mye rart jeg er usikker på. Er 34+0 i dag (etter UL termin), så det er jo fortsatt en stund til termin.
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 hei.. Skrev et innlegg om min opplevelse i går.(noen med menssmerter som fødseltegn...) For eg og har hatt menssmerter og legene tok dette veldig alvorlig. Har hatt det en gang før(7 uker siden)og da viste det seg å være urinveis infeksjon. Så du kunne jo levert en urin prøve til legen og fått sjekket det. Min urin var fin denne gangen så derfor lurte de på om det var premature rier eller et tegn på at fødsel ikke var langt unna.(fra et døgn til tre uker lissom)Så mitt råd er at du evnt ringer legen din først og leverer en urin prøve. For hvis du har en infeksjon kan det sette i geng fødsel også. Så tar du evnt kontakt eller legen,med KK om prøven er fin, og hører hva du gjør derfra....
Ønskebaby08*12 Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Takker for godt råd. Blir litt i villrede, vet liksom ikke hva som er normalt (vanlig utvikling), eller hva som bør sjekkes opp i. Så det andre innlegget ditt nå nettopp, tenker at jeg tar kontakt med legen min, og leverer inn en urinprøve sånn for sikkerhetsskyld. Så får jeg bare ta det derfra. Snakket med jordmor i går, ang, det at jeg syns magen har stoppet opp å vokse og masse kynnere, hun sa jeg tar kontakt med føden dersom stor forandring. Men, hun mente at alt står bra til med babyen, i og med at jeg merker mye aktivitet i løpet av dagen.
Sitronelle Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Kynnere, masse sterke menssmerter og stikking og iling i underlivet og nedover beina....Slik har jeg opplevd det. Hadde håp om at det var tegn til fødsel, men det var modning (Fikk sjekket det) . Men trøst deg med tanken om at kroppen forbereder seg, og det er bra!! Men noen modnes uten at de kjenner noe også, så er fryktelig individuelt desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå