Gå til innhold

emmaljunga duovogn, fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har en emmaljunga duovogn, er dere fornøyd? hvordan er det med plassering i bil osv da? bra og trille? hvor lenge kunne barna deres bruke dypvogna og hvor lenge kan den bluke sportsdelen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har duo edge, og er KNALLFORNØYD!!!! Jeg er avhengig av en god, stabil vogn siden vi må gjennom et lite skogkratt til bhg, og den er super! Kjempegod å trille på vinteren også!

Brukte vel bagen i sånn ca 4 mnd, tror jeg. Men minsten er lang da.. Bruker sportsdelen enda, men han er ikke mer enn året..

Skrevet

så bra:) noen andre med erfaringer? skal nemlig kanskje kjøpe meg en:P

Skrevet

Hadde Emmaljunga duo til datteren vår. Brukte i grunn bare den hele tiden. (Kjøpte en sportstrille da hun var to år og vil skulle på ferie...) Superfornøyd! Får vi flere barn, er det denne vognen jeg skal ha da også. Men en ny en, da... Jenta vår er født i 2003, og vi hadde en 2002 modell. Har vel skjedd litt utvikling siden da, men kan ikke tenke meg at de har blitt dårligere.

Skrevet

dytter denne litt jeg

Skrevet

Vi har duo edge og bruker den fremdeles. Datteren vår har akkurat fylt 2. Er veldig fornøyde. Hun lå i bagen til hun var 7 mnd. Tror dette er en av vognene med størst bag.

Den er vel kanskje litt tyngre enn en del andre vogner og har ikke like god svingradius som 3-hjulingene. Men den er stødig og god og trille. Tar en del plass i bilen, men det gjør vel de fleste duo- og kombivogner (har dessverre ikke noe erfaring med noe annet så jeg kan sammenligne). Vi kommer ikke til å kjøpe ny vogn dersom vi er så heldige å få et barn til.

Skrevet

Jeg har edge duo vogna, og er kjempe fornøyd. Ville ha en vogn med stor bag, og det fikk jeg:) Oda er blitt 5 mnd nå og vi kommer til å bruke baggen fram til voksiposen skal fram igjen regner jeg med, vil tro at bagen blir litt trang for henne da. Når hun var nyfødt hadde vi god plass til vokisposen i starten, og hun har heletiden likt å ha pledd rundt seg når hun sover - det er det fortsatt plass til.

Jo, den tar litt plass i bilen - men vi er bare 3 stykker så det går helt fint for oss!

Når jeg går i byen kunne jeg ha tenkt meg en vogn med svingbare forhjul av og til (store folkemasser osv), men det er bare en sjelden gang!Stødig og god vogn.

Eneste jeg kunne ha tenkt meg annerledes, er kurven under vogna. Valgte den som hadde tøy-kurv. Jeg bruker vogna når jeg handler mat osv, og da blir det fort tungt under der - skraper nesten i bakken om det er litt ulent terreng. Så skulle jeg ha kjøpt vogna på nytt, ville jeg ha valgt en annen underdel:)

Ser det er noen som sa at den er litt tung å trille, og der må jeg si meg uenig i. Nå har jeg årets modell (vet ikke hva hun har), men jeg synes den er kjempe lett å trille!

Du gjør et bra kjøp om du velger duovogn av emmaljunga i følge meg da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...