MammaMia123 Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hva skal dere egentlig gjøre i dag da? Jeg skal: Vaske bad Ta ut av oppvaskmaskinen og sette inn det skitne Vaske klær Støvsuge alle rom pluss vaske gulv i stue og kjøkken Lufte + skifte sengklær Sette snuppa i gang med rydding av sitt rom ( Hun elsker det btw! )
skorpionfruen Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg har tømt og fylt oppvaskmaskinen og vært i byen og gjort noen ærender. Så har vi storrydding i huset så i dag blir det kjøkkenskapene og det ene gjesterommet som til nå er brukt som lager. Det skal tømmes og pusses opp og lages til kontor. Skal gjøre litt til der inne. I dag er snuppa så heldig at hun får være med bestevenninna si hjem fra barnehagen så da tror jeg at jeg og min kjære drar ut og spiser. Koser oss når vi har anledning. Skal også brette klær og legge inn i skap
Tre jenter søte små Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Vaske tre maskiner med klær Lage middag Ordne plantene som jeg har kjøpt i dag Etter middag skal jeg ut å kjøpe regnklær og jakke til jentene, hvis det regner som husmorsjobb da ;o)
Masaili <3 Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg skal: Vaske klær Brette klær vaske stuegulv tørke støv Tømme oppvaskmaskina Men hva har jeg gjort i steden? Sovet! Våknet akkurat nå, med trynet fult i "sovestriper"........
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg har vaska klær tørka klær tømt oppvaska Jeg burde Rydde nede Støvsuge Rydda og shina HELE huset her på onsdag, og i går når jeg kom hjem fra skolen var det like møkkete og rotete! Jeg vurderer å si opp...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Jeg har nettopp skrevet 2 a4-sider med ting som skal gjøres, tror ikke jeg skal skrive dem her...=P får se hvor mye jeg får gjort før halv tre, resten får vi ta i morgen eller i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå