Gå til innhold

hva syns dere om uanmeldt besøk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så DRITT FUCKINGS lei at folk tror at detta er et jævlig fritidshus..

Nå har jeg sagt klart fra flere ganger at om dere kommer RING først.

Men så skjer det samma om igjen og om igjen..

grrrrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er bare kos jeg :)

Skrevet

Synes ikke noe om det.. Liker at de ringer hvertfall 10-15 min før..

Skrevet

Jeg HATEr det for å si det mildt!

For det første vil jeg ha det strøkent når det kommer folk, og for det andre kan det faktisk hende at det bare ikke passer med besøk der og da. Jeg drar aldri på uanmeldt besøk. Synes det er frekt faktisk!

Skrevet

Før syns jeg det var helt ok, men nå er jeg lei ja.

Ikke alltid leiligheten ser tipp topp ut, og har selv lyst å velge når det skal være gjester her.

Skrevet

I begrenset grad syns jeg det er trivelig jeg :o)

Skrevet

Åh.. Er greit noen ganger, men da bør de ikke vente seg for mye. Men ser helst at folk ringer først, bare for og høre at det passer. Er nmelig ikke alltid det passer. Jeg går aldri på uanmeldt besøk. Ringer først bare for og høre om det passer.

Skrevet

stort sett er det greit...andre ganger har jeg ikke lyst å ha noen inn her..og da låser jeg bare døren og overser evt påringing... :)

så får de evt tro at jeg sover eller er ute å spaserer....

Skrevet

Hvis det ser nogenlunde ok ut så greit nok. Hvis ikke er det jo ikke så veldig koselig...

Skrevet

Hater det. Synes det er frekt, uforskammet og uhøflig å dukke opp uten å gi beskjed på forhånd. Man bør få minst 15-30 minutters varsel synes jeg.

Skrevet

Sikkert greit for dere ssom bor i oslo i blokk eller lignende :P men her på "landet" , er denna møkka kulturen sånn.. Låser sjeldent dørene .. Men skal si jeg har begynt å gjort det innimellom. selvom jeg føler at folk burde ha litt mer vett enn og bare valse inn døra

Skrevet

Jeg er dritlei folk som kommer midt i middagen og/eller leggingen!!!!

Har skjedd 3 ganger denne uken.

Grrrrrr...

Skrevet

Liker det ikke. Er vi hjemme så er det fordi vi vil slappe av, som regel er det jobb eller noe annet på gang. Vi ringer jo alltid andre på forhånd, regner med at de setter pris på det også.

Skjer veldig skjelden da. En gang kom svigers midt i vår romantiske middag med stearinlys og rødvin. De så (for første gang i historien) litt brydd ut, etterpå har de alltid ringt ;-)

Skrevet

Jeg liker at de har respekt nok for mitt privatliv til at de spør om det passer før de kommer.

Skrevet

Enkelte får komme uanmeldt hos meg, men liker at de fleste melder seg ei stund i forveien..med små unger er det ikke alltid pent og ryddig her:)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Nei, jeg syns det er grusomt! Liker å ha det rent når folk kommer på besøk, og her ser det som regel ikke ut...=P

Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig! =) (Har sikkert noe med at jeg er nordlendig å gjøre)

Men jeg vet at andre ikke liker det, så jeg ringer alltid først. Men jeg blir ikke pottesur om noen kommer på døra her uten videre=) (Okei, lisensmannen trenger ikke komme, men venner og kjente er alltid hjertelig velkommen hos meg!:)

Skrevet

Det spørs litt hva de som stikker innom forventer. Som regel er det bare familiemedlemmer som gjør det, mens alle andre minst ringer (eller helst avtaler i god tid i forveien). Familie er jeg veldig avslappet i forhold til, og kan enkelt si om det ikke passer, så da gjør det ikke noe.

Skrevet

Jeg hater det. Jeg husker en gang da jeg var student og hadde skikkelig daffedag. Gikk i min mann sin jobbebukse, T-skjorte, ingen BH, ingen sminke og hadde ikke dusjet den dagen. (jada, I know.. men det var før jeg ble mor!!). Satt og så på en duste-såpe på TV da en kamerat av min mann banker på vindusruten (!!), så jeg måtte jo slippe han inn. Deretter fulgte et par ubehagelige timer før min mann kom hjem fra jobb..

Skrevet

Av og til eller en sjelden gang er superkoselig syns jeg. Selvom det såklart kommer an på hvem det er. Hehe..

Men det kan bli litt for mye av det gode også. Hvertfal når jeg kan drite i å stelle meg en dag fordi jeg bare skal gå hjemme, hvor jeg ser ut som ett troll. Da kan jeg få en mild panikk om det ringer på døren. Høhø..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...