Gå til innhold

Hvor mye permisjon skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha 44 uker. Hadde lyst å ha mest mulig permisjon, men det gjør seg dessverre ikke sånn grunnet økonomien :/

Men siden jeg har termin 22.okt, gjør det seg best sånn i forhold til barnehageplass.

Det er en av de tingene jeg gruer meg til, at snuppa skal være så lita og gå i barnehage.. Bare håper hun ikke får altfor lange dagene i barnehagen, redd for å gå glipp av ting som hun gjør for første gang.

Erfaringer på dette området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

vi tar også 44uker, jeg 38 og mannen min 6uker.

+ferien, så vi kan vente med barnehage til oktober neste år.

har en gutt fra før, han begynte i barnehage når han var 9mnd, sååå liten. men jeg jobbet ikke fulle dager + at han gikk i familiebarnehage, der var kun 4 barn og 2 av dem samme alder som han. den gang sparte vi permisjon 2månder for så å reise bort på svarteste vinteren. det var deilig men utrolig mye planlegging, skal ikke gjøre det denne gangen.

jeg har termin 26okt

Skrevet

Ingen erfaring å dele. Men her i gården blir det full perm med 80% lønn. Selv om vi bor dyrt, og jeg ikke tjener særlig godt, fant vi ut at vi skal ta oss råd til full permisjon, nettopp pga. at vi syns det er mer enn tidlig nok å begynne i barnehagen når h*n er ett år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...