Gå til innhold

Hvor lenge før IKM testet dere pos?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. og hvaslags test brukte dere?

Skrevet

Brukte Clearblue og testet positivt 4 dager før :-)

Skrevet

Jeg brukte CB digital og testet også positivt 4 dager før.

Lykke til :-)

Skrevet

Å, jeg er også så spent... Har IKM å¨onsdag. Testet i morges og fikk "ikke gravid" som en dårlig start på dagen :( Men - det var kanskje litt tidlig å teste??

I tre dager nå har jeg hatt litt (ser det bare på papiret ved toalettbesøk) lysebrun utflod. Har aldri hatt noe sånt før, har ikke spotting til vanlig. Kan det være et tegn på graviditet?

Skrevet

Tre dager før; svakt positivt på vanlig Clearblue, deretter positiv på Clearblue digital...

Skrevet

Jeg testet pos. en uke før med clearblue test.

Skrevet

4 dager før med CB digital :)

Skrevet

4 dager før med CB testpinne denne gangen,forrige gang da også 4 dager før med quick response og cb.. kjente symptomer da det var en uke til mens så derfor visste j testen vill være pos tidligere enn ikm dagen:) håper din blir pos oxo!!:)

Skrevet

6 dager med CB digital og billigstrips...

Skrevet

Testet neg. i dag med sånn billig strips, men vet er gravid. Har 20 av 24 tegn. Som feks ømme pupper, stikninger & strekk i livmor, forhøyet luktesans osv. Sist gang så fikk jeg ikke svakt positivt før 3 dager etter. (mistet da 5 dager etter det igjen). Men testen viser kun utskilling i urinen, og noen tester ikke positiv på urin test før i uke 7!!

Skrevet

er det forresten noen som har opplevd å teste anderledes på digital vs strips/ strek test?

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Førstemann: 3 dager før med clearblue vanlig :)

den i magen: 4 dager før med clearblue vanlig :)

Skrevet

Tusen takk for så mange svar - så bra at mange testet pos før IKM. Testet i går, 28 dag = neg. Har ujevn syklus, men sjeldent jeg er nede i 28 (er heller oppe i 33...) så har ikke gitt opp håpet ;)

Nyt graviditeten deres!

Skrevet

Testet positiv 5 dager før IKM med "billig-Strips" og for å være på den sikre siden med CB digital....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...