Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis prim, ost, syltetøy o.s.v er fy fy hva har du igjenn da? Kan vel bli litt mye leverpostei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blåser i hva som er fy fy, selv om vi har droppet sjokoladepålegg og prim ikke er noe vi pleier å kjøpe (ingen som spiser en hel pk likevel), men vi bruker leverpostei, makrell i tomat, diverse kjøttpålegg, smøreost, kaviar osv. Prim har også blitt servert men falt ikke i smak :o)

Skrevet

ost er vel ikke fyfy, synes nå ikke prim er så galt heller jeg da, litago sin inneholder jern også. Ellers kan du bruke smøreost, salami eller annet pølsepålegg etc., makrell i tomat, kaviar

Skrevet

det finnes a masse annet pålegg enn prim, skokopålegg og syktetøy:)

ost er jo ikke fy fy, ikke i mine øyne hvertfall. det inneholder kalsium også.

utenom kjøttpålegg, så har du jo krydderost, philaderphia ost, skinkost, bacon ost, leverposter ( både grov, gul boks, kylling postei osv), egg, kaviar... ja der stoppet det op plitt. men det er masse og velge mellom likevel.

Skrevet

Vesla får bl.a., prim, leverpostei, salamiost, skineost, smeltet ost, skinke og remulade/majones, salami på brødskiva.. :)

Skrevet

Her går det i kokt skinke, hvitost, hamburgerrygg, smøreoster med div smaker. Hun liker ikke prim eller søte pålegg på skiva.

Skrevet

her får mi leverpostei, prim, bacon ost, makrell i tomat, ost, kaviar. majones elsker hun. (er vel ikke så sunt men)

Skrevet

Her har hun som rege bare smør på brødskiva for pålegg er kjedelig. Når hun skal slå på stortromma blir det skinke eller jordbærsyltetøy.

Skrevet

Lillemora her får stort sett leverpostei og hun elsker det:) Kaviar kan hun ikke frodra!! Prim får ho på Lørdagene og syltetøy hos besteforeldre:P

Makrell i tomat liker hun også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...