Gå til innhold

AAOOO!!! har jeg fått bekkenløsning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg har fått bekkenløsning!

jeg har problemer med å reise meg (er 20 uker på vei så magen er ikke så stor) det gjør vondt i hele underlivet og korsryggen når jeg går, og jeg klarer ikke å gå normalt.. jeg vagger liksom litt med bena. det er akkuratt som en slags dunkende smerte som iler gjennom hele bekkenet på en måte.. det gjør ikke så vondt når jeg sitter eller ligger, og det blir verre visst jeg har gått masse eller støvsugd eller noe sånn..

er dette bekkenløsning? noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er nok det :( jeg hadde det da jeg gikk med førstemann og etter fødselen, sliter faktisk enda og det er 3 1/2 år siden jeg fikk han. Jeg har gått ofte til kiropraktor å har nå blitt som ny igjen.

Ikke gjør tunge ting fremover hvor du fremprovoserer det, slapp heller av å be gubben ta seg av det. Kontakt en fysioterapaut som kan behandle deg. Tror ikke det er så lurt at en kiropraktor knekker på deg når du er gravid, men ikke vet jeg. ring å hør med de.

Føler med deg, det er noe hærk!!

Skrevet

pokkeren også..

jeg trener styrke (vekter) på treningssenteret her jeg bor 2 ganger i uken.. bør jeg slutte med det da? jeg bør vel det, visst jeg ikke skal løfte tungt.. dette er noe dritt!!

jeg hadde ingenting da jeg gikk gravid med jenta mi, så jeg hadde håpt at jeg skulle slippe unna denne gangen også!

Skrevet

Jeg håper for min del at jeg skal slippe billig unna denne gangen. Jeg fikk det kjempetidlig sist gang.

Jeg skal melde meg inn i morgen å få veiledning til trening mens jeg går gravid. Sist trente jeg ingenting så kanskje det blir bedre om jeg rører litt på skrotten denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...