Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Tulla mi er bare 14 mnd og jeg har ingen stress. Men hun sier i fra hver gang hun tisser og bæsjer, Peker på bleia og sier "der". Hun liker å sitte på potta også, så kanskje jeg skal begynne i det små. Regner ikke med at det skjer noe før etter hun er 2 år. Jeg liker faktisk å skifte bleie..hehe;)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Sette (om barnet vil selv) på potte/do morgen og kveld og kanskej før man går ut osv. Prøve å gå uten i noen timer av gangen (hvis barnet er trygg på doen/potta). Kule truser ;o) Ingen pressing!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Er ingen ekspert på området, men her var det bestemoren til Lukas som sa en dag "kom så skal du få tisse her" Da tissa han på do og fikk både stormende jubel og bølgen av oss, det var tydligvis noe av det morsomste han hadde vært med på. Siden den dagen har han gått på do, og tisset kun 1 gang på seg. Veldig fornøyd med ungen min jeg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå