Gå til innhold

Vil høre hjertelyd hjemme:)


.:(HerQ):.

Anbefalte innlegg

Hei!

Går rundt og har litt småangst hver dag, om at lille tassen ikke lever. Og jeg mener jeg har hørt at man kan kjøpe seg en doppler... HVOR???

Noen som har noen tips her?

 

hilsen lille frustrerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi kjøpte på ebay, angelsound heter den.

Kostet litt over 200 kr, sendt fra hong kong.

Har bare prøvd den èn gang, men hørte et lite hurtig hjerte:)

Men det var litt vanskelig å finne det.. Er vel vanesak.

Eg er 19+5,har nett vært på ultralyd og såg at han sprella også:o)

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hong kong? :S Da burde du heller kjøpe den fra ei som driver i Bergen og selger det. 499 kr og du har den på under to dager. .=) Har den selv og den er kjempe god. 91157711 er nr til hun som driver det. Du ringer bare / sender melding til hun og sier du vil ha. Å gir henne bare adressen osv så får du den rett i posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant hjertelyden når jeg var 13 uker på vei. Finner den hver gang når jeg hører og har brukt den 10000 ganger. man kan høre spark, hikke og :) så uansett, er ikke alltid man finner hjerte, men da hører man at det er spark og liv der. ....

 

heter Angelsounds og den er kjempe bra. du kan ta opp hjertelyden og alt det der og. og av ditt hjerte som vissnok skal være beroligere for ungen når den blir født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det egentlig helt bra med en sånn dings?

 

har litt lyst på men er i tvil...

 

Det er jo stor sjangse for at jeg bekymrer meg ugrunnet hvis jeg ikke skulle høre hjertet en dag..., og kan ikke fosteret bli stresset av det? det blir jo litt stråling, litt ofte... hehe

 

noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte av legen min at de har forska så mye på dette, og de har ikke sett noen bivirkninger på barna til de som tok ultralyd og hørte hjertelyden ofte...

Vi har kommet så langt nå, at teknologien bare blir bedre og bedre... Det er ikke som i gamledager :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Hong kong ja. Tok 6 dager før eg fikk angelsound i posten.

Vi lever jo tross alt i 2008 nå, så om en er komfortabel med å handle på nett..

Sparer 300 kr, og men tar noen dager lenger.

Smak og behag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt off topic dette her, men: Stetoskop... Er det noen som vet om man kan høre noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en doppler er et ultralydapparat som sender ut lydbølger mens en angelsound er en mikrofon som plukker opp lyder i magen din og sender ingen stråling eller lydbølger inn til fosteret, så den er hvertfall helt ufarlig. Men det er vel ikke påvist noe negativeeffekter av ultralyd heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha jeg vil ha:) masse takk for svar folkens:)

 

MEN! Sånne "trestetoskop" da, som feks pappan kan høre, er det mulig å få tak i det?? har ikke peiling på hva det heter jeg:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohoi:D Da har jeg snakket med fruen i Bergen, og hun skulle sende så snart hun fikk inn ett nytt parti! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH! gleder meg! (Falsk trygghet kanskje, men det funker iallefall på nervene mine!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

................Også sååååååååååååå skuffa da!! Kom hjem, reiv opp pappen og plugga i øretelefonene.

 

 

Ingenting.

 

ÅÅÅH! (Har akkuratt hørt hos jordmor, så er ikke bekymret......)

Skjønner at dette krever LITT trening og tålmodighet!

 

var moro og da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAH! Der har vi den! Fant den nå! Dritkult!

Men nå er det bra for noen dager, skjønner at det ikke er sååå stilig for lille nurket å bli strålet med rare lydbølger! Men herregud for en grei sak å ha! veldig fornøyd. Sjekk ut www.fosterlyd.no hvis dere er interessert:) veldig fornøyd! Fikk min personlig levert og demonstrert på Nesodden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...