Gå til innhold

Lille meg har fødd en gutt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatering:-)

Har 2 cm åpning og er moden, men hodet ligger ganske høyt så må legge meg ned hvis vannet går.

Barnet er fortsatt ca 6 % over gjennomsnittet, og det er jo helt normalt:-) Har mye fostervann og god gjennomstrømning i navlestrengen. Blir satt i gang onsdag neste uke hvis det ikke skjer av seg selv før da.

Håper jo at noe skal skje hver dag nå, men slapper godt av med at barnet har det bra i magen. Godt å vite at jeg slipper å gå lenger enn til onsdag:-)

Nå er det bare å vente.......:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne i håp om at du får det med deg. Du er vel ikke på nett så ofte nå som lillegutt har kommet:-)

Skrevet

Et lite dytt igjen. Tenkte jeg skulle koble litt av fra bim nå, og konsentrere meg om fødsel i helgen:-) Må få roet tankene litt kjenner jeg:-)

Du er vel i amming:-)

Skrevet

nå er jeg her :)

Har et lite fangebarn skjønner du :) Liker seg best i fanget til mamma ja :) Men nå sover han :)

Så bra du har fått en dato for igangsettelse. Jeg ble vel satt igang 4 dager over med mi 1 fødte.

2cm og moden er jo bra det da :) Håper det setter igang fødselen like fort som det har gjort med meg alle gangene :)

Lykke til iallefall:)

Så er jeg spent på oppdatering etter onsdag engang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...