Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hva krysser man av på skjemaet når man har flere jobber, en fast og en ringevikar, og har fått lønn for å ha spilt håndball som skal være med i dette. Er bare plass til å skrive opp to.. Den ene betaler ut lønn i permisjonen, og den andre ikke.. Må jeg sende inn flere skjemaer eller? huff blir litt firvirret av alt dette..
Engelise Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg fikk beskjed om å legge ved et papir med navn alle arbeidsgivere og arbeidsprosenten min. Så kan du bare skrive "se vedlegg" på de linjene på skjemaet.. Skjønner godt at du er forvirret, ikke enkelt dette.
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Ja, gjør som hun over skriver! Jeg fikk beskjed om å forklare alle forhold nøye, slik at det blir lett for dem å behandle søknaden. Lag et vedlegg der du forklarer de ulike arb.givere og forhold, og evt andre ting du vil forklare om din situasjon som kan være til din fordel. Det er ikke så lett det der når man ikke har vært i en fast jobb, med en fast arbeidsgiver...:-S
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Takk for svar! Jeg har en fast stilling, så den er grei! Men det er de to andre som er problemet. For der er den ene kontrakten gått ut, siden jeg ikke kan spille håndball lengre, men jeg skal likevel ha penger for den i permisjonstiden, skulle til og med få penger for det nå når jeg var gravid. Noe jeg ikke har sett noe til... Men største problemet er der jeg er ringevikar, der har jeg mast og mast på nav om å behandle søknaden min om å få sykepenger, siden jeg har vært sykemeldt og måtte si nei til alle vaktene de ringte om. Det er endå ikke blitt behandlet, og nå er det gått seks måneder, så om de finner ut at jeg ikke får penger derfra, har det gått for langt tid til at jeg får de med i permisjonspengene... Ble litt rot det her, men er veldig usikker på hva jeg skal skrive opp. har vært å snakket med nav flere ganger, men de kan ikke svare meg, og de som kan det er ikke der, blir sendt jeg igjen med beskjed om å komme ned igjen den og den dagen, men ingen hjelp da heller.. Huff blir bare så oppgitt over de..
Engelise Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Ja, NAV ER vanskelig! Jeg hadde litt problemer med dette fordi jeg hadde 4 arbeidsgiver eller inntekter da. Ikke hadde jeg noen fast stilingsprosent hos noen av de heller. Endte opp med at jeg satte meg ned en hel dag og jobbet med det. Regnet sammen alle timene jeg hadde jobbet for hver og hva jeg har fått utbetalt hver måned av alle arbeidsgiverne. Førte det inn i excel og sendte med kravet for å gi dem mest mulig opplysninger. Når de som jobber med det daglig ikke kan gi deg svar på hvordan du skal gjøre det, så lurer jeg på hvem som kan? Herregud, det er så talentløst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå