*Villekulla* Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Sønnen min begynte i barnehagen på onsdag og det jeg la raskt merke til var de gamle ekle lekene de hadde der. Noe ala det de har på legekontor og slike leker jeg hadde da jeg var liten. Er det vanlig?
hEiSvEiS Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Tja, både og. Tror man finner eldgammel lego og plastbiler. Samt noen spill som er teipet litt i lokket osv. Men kommunene bevigler jo penger for å ruste opp diverse leker innimellom, så da bør jo også barnehagene handle inn litt nytt. Tror du skal lete lenge etter det nyeste innen ficher price osv :-) Det er vel gjerne forbeholdt de helt nye og store barnehagene. Jeg syntes ikke man skal godta ødelagte leker osv. som kan være en fare for sikkerhet osv.
Dronningen! Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Sånn er det i barnehagenorge når man ikke har allverden å rutte med.... Selv om lekene er like de du hadde da du var liten så kan de jo være fult brukbare og ikke minst rene.... Hva mener du egentlig med "ekle"?
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Ingen ekle leker her.. Lekene her blir vaska regelmessig... De bytter ut leker her hvert nye bhg år.. Lurer litt på hva ekle leker er da:)
*Villekulla* Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Med ekle leker mener jeg leker som er møkkete, plastdyr som er så slitt at de knapt har farge igjen og gamle slitte matchboxbiler. Jeg er overhodet ikke storforlangende, kjøper ikke dyre leker til sønnen min, men bare lurte på om det var dette jeg kunne forvente av en privat barnehage.
tvkrus Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 jeg syns de kunne vasket den da er det jo bare å hvi i vaskemarskin eller oppvaskmarskin men at lekene er gamel og brukt gjør ikke noe så lenge de er hele og ikke små deler detter av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå