Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Det blir jo skiftet ut hver tredje time, men hvor blir det gamle av??
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 kroppen er en resirkuleringsmaskin av dimensjoner:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Og folk lurer på hvorfor gravide har så mye væske i kroppen? ;o) Det kommer ut forskjellige steder. Urinen din, blodet,lymfesystemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå