Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 http://europe.nokia.com/6600fold Jeg har veldig lyst på denne. Må ha ny siden den gamle er begynt å streike litt og jeg gjerne vil prøve en fold-telefon. Så er det to fargevalg. Jeg er ganske lei svarte og sølvgrå-aktige farger til mobil og er veldig fristet til å prøve den lilla versjonen, men synes det er vanskelig å avgjøre ut i fra bildene hvordan den egentlig vil se ut. Vil den se ut som på bildet at den skimrer lett over i lilla toner er det akkurat slik jeg vil ha, men er den hel farget og ikke så metallaktig så vet jeg ikke. Er det noen som har en lignende telefon i en lignende farge som kan si noe om hvordan fargen egentlig ser ut? Telefonen er ikke kommet på markede enda, så jeg har ikke fått sett den, og min mann skal bestille en til meg i dag så jeg må bestemme meg fort for farge!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Har ikke sett denne "live" men det står jo på at det er fargetonet (altså ikke jevnt ensfarget) men jeg fikk ikke inntrykk av at den var "metallic". Pen telefon, ad ) og gode knapper så det ut som!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Ja jeg falt pladask for den, men litt skummelt også å kjøpe noe som jeg ikke kan høre om andre har noen erfaringer med. Siste jeg kjøpte for 3 år siden var/er jeg skikkelig missfornøyd med, så nå ville jeg liksom ha en som flere kunne anbefale, men så kom jeg over denne og ble helt solgt ;-) Så får håpe den er like bra som den ser ut til. Jeg har også inntrykk av at den er metallic, men har blitt lurt før av bilder hvor en farge ser helt anderledes ut enn i virkeligheten.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg syns IKKE den så metallic ut, i tilfelle du leste meg feil ;o)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Å... Ja, jeg gjorde visst det :-) Jeg synes den ser litt metallic ut, men ikke ensfarget, heller litt skiftende/skimrende. Uff der ser vi, ikke lett å tolke en farge ut i fra et bilde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå