Misti Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Skulle hatt mensen for to uker siden men den er enda ikke kommer. har tatt endel billigtester og de sier negativ. men jeg har alltid vært presis, altså på 28 dag. lurer på om jeg skal ta en cb. men vet ikke. og så lurer jeg på om utfloden forandrer seg? sist jeg var gravid fant jeg det ut ganske lenge etter på så jeg husker ikke.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Ja på meg forandret den seg ganske mye sist jeg var gravid, og det kom mye mer.
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Gjelder dette tidlig også? Sånn mellom EL og IKM??
monca*84*j12 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 ja den kan forrandre seg både på konsistens og ikke minst lukt....
Misti Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 kan billigtesten vise feil? burde jeg ta en cb?
julibarn igjen:) Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Det lurer jeg også på, for jeg har plutselig fått mer, (hvit og seig), og begynte å tenke på om jeg har bomma helt på EL..håper ikke det. Har IKM 7.sept.
monca*84*j12 Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 ja de kan sikkert vise feil de.. men de skal være ganske greie.. prøv med en cb da.. de viser nok ikke feil.... Hva er magefølsen din da? har u symptomer og forsinket mes fordi du faktisk er gravid eller er det innbildt? Det er jo så lett og innbilde seg symptomer... gud vet hvor mange ganger jeg har gjor det... Du kan jo seff ta en tur til legen og ta en blodprøve.. håper du finner ut av det... lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå