Gå til innhold

Supersmukk jentene traver videre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da var altså skaden etter ferien målt.

Opp 2.1 kg og det etter 4 dager på lavkarbo og 2 i ketose. Kremt. Kan tenke meg vekta hadde vært gøyal å trå på mandag ja. Hihi.

I dag har jeg startet dagen med en kopp kakao til frokost. Er ikke særlig sulten om dagen. Føler meg litt slapp og rar i kroppen samt at beina verker. Har ikke hatt den bivirkning før og lurer litt på hva det kommer av. Sånn snål svie inni beina liksom. Hmmmf. Nesten som en betennelse. Mulig det er noe annet og ikke lavkarbo sin skyld da. Iallefal så traver jeg videre og har ikke tenkt å gi meg nej.

Fanten mente at feriekiloene sikkert var borte neste uke.. Kjekt å ha slik motiverendes mann da, selvom jeg ikke helt tror det selv. *ler*

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeje, du hadde jo en fin ferie! ;)

Kakao? As in VARM kakao??? Oppskrift til lille meg, kanskje?

Uansett har du motivasjon av stål som jeg beundrer deg!

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Heihei=)

Her krympes det for harde livet. Vekta vet jeg ikke med, men har krympet 15 cm rundt navlen og 10 rundt rompa. Skal krympe tilsvarende, pluss. I går var jeg på yogatime, og det var fantastisk godt! Fikk strukket og vridd meg ganske bra da, ja!

Vurderte å begynne på ketolyse igjen, men har slått det fra meg av.... hm... visse grunner.

Så for øyeblikket går det ihvertfall nedover, så får vi se om jeg er slank om et år eller to..=P

Skrevet

Palmesus!

litt vann i bunn av en kjele, litt bakekakao rør rundt og la kakoen smelte. Ha i fløte og varm opp. ;p Sikkelig vanskelig. Så bruker jeg litt natreen i koppen da, for jeg liker det litt søtt.

I dag hadde jeg god middag forresten.

Bacon i terninger stekes sammen med fryste aspargesbønner i meierismør. Legg det på en tallerken. Ha fløte og litt ost i stekepanna, smelt sammen. Smak til med krydder. Hell over bønnene og baconet. nam nam nam.

Ellers ble det spinatsuppe til lunch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...