*TINCO* Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Guttungen hoster og er forkjølet, det høres at han har slim som han hoster på. Derfor har vi prøvd å få i han slimløsende hostesaft uten hell. NEI sier han (det eneste forståelige ordet hans nesten). Når jeg først fikk lurt det i han så fikk jeg det rett i retur i lag med leverpostei skiven. Så i natt og i formiddag sneik jeg det oppi koppen med melk og han drakk , men var det teit? Funker det når det er blandet ut slik? Følte meg jo så lur
Teltpluggen Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Melk e jo slimdannande, så der kan da ver du berre har utligna da;) Hade vel føst prøvd å få i an VATN i stadenfor melk te måltid å sånt..
*TINCO* Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Ja du har rett i det, men tanken var jo at da fikk jeg det i han... Var egentlig kun derfor han fikk det... For han drikker bare vann og får melk i koppen en gang om dagen. Det jeg lurte på var om den hadde effekt når den er blandet ut?
hEiSvEiS Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Er det efedrin han får? Mulig det har noe effekt, men jeg vil tro at den er liten ettersom det skyldes ned sammen med drikken. Hostesaften smører jo slimhinnene, og luftrøret. Drikker man vann/melk samtidig så renner det kanskje for fort ned i magesekken. Du får følge med da.. kanskje det virker :-) Har du prøvd med sprøyte? Kansje om han får hjelpe til, som en slags lek - det var slik det fingerte her
*TINCO* Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 det er solvipect. Liker å tro at det virker. Han sov jo videre i natt, men så kan jo være fordi han fikk melk kl 3 på natten (det får han jo ikke til vanlig) Det var når jeg prøvde med sprøyte jeg fikk leverposteiskiven opp i retur... Tusen takk for svar.
olla Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 prøv med bisolvon, bland i vann, det smaker ikke noe, og er veldig slimløsende, har fungert her i hvert fall!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Enig med olla over her, vi bruker bisvolon ved slim og noskipan ved tørrhoste. Funker fint her.
*TINCO* Skrevet 29. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2008 åh det hørtes jo helt supert ut. hvor får jeg tak i det?
*TINCO* Skrevet 29. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2008 takk takk!!! jeg skal kjøpe i dag og prøve dersom han er slimete i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå