Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fikk ikke noe respons på bim. Det har seg altså sånn at jeg igår oppdaget en liten kul omtrent halvveis opp på leggen, sånn omtrent der som muskelen begynner(?) (ikke midt frempå beinet så og si). Jeg fikk helt panikk, men lege er ikke å oppdrive før mandag. Noen som har hatt noe lignende og som kan berolige meg innen den tid? Sambo mener det må være en muskel- eller seneknute eller noe i den dur. Han påsto han hadde slike selv. Huff, dette var ikke noe gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo umulig å diagnostisere over nett, men samboern din har antakelig rett. Det kan være en åreknute, en seneknute, eller en fettkul. Jeg har selv fjernet en fettkul, det er veldig vanlig. Min var på låret, og ble fjernet fordi den ikke var noe pen. De allerede fæle beina mine ble enda verre hihi

Lykke til. Ikke bekymre deg før det er nødvendig!

Skrevet

Kjenner flere som har hatt sånne kuler, og det har stort sett vært fettkuler eller annet ufarlig. Jeg har en kul i armen, og er en smule treg til å oppsøke lege... Har hatt den i hvert fall et par år.

Får forresten veldig lyst på Mozell nå. Bra jeg alelrede har vært på butikken, så faller jeg ikke for fristelsen :)

Skrevet

Det hjelper iallfall ikke noe å stresse med det. Hvis du ikke har vondt er det ikke noe å bry seg om. Slapp av og nyt helgen. Ta en tur til legen på mandag for å få bekreftelse på at det ikke er noe galt.

Skrevet

Hei. Har selv en sånn kul. Det er fettkul. Sjelden man får kreftkul på beinet.

Skrevet

Hei igjen... Så at svaret mitt så litt dumt ut... Ville bare si at det jeg har, er en fettkul. Jeg tror nok det er mest vanlig ja, men for å berolige deg selv, så ring legen din du:) Lykke til.

Skrevet

Jeg har en kul på den ene fingeren, og da jeg gikk til legen kunne hun berolige meg med at det var en brusk kul. Helt ufarlig :)

MEN det er alltid VIKTIG å undersøke kuler som dukker opp, for det kan være så mangt. Ta deg en tur til legen, så får du skikkelig svar :))) Lykke til!

Klem (fra ei som vet hvordan det er å bekymre seg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...