Gå til innhold

Ventetid ja...uff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten tanke til alle dere som jeg, venter på å kunne finne ut om ting har lykkets denne gangen. To uker er jaggu laaaaaang tid. Kan nesten ikke tenke på annet. Krysser jo fingre og tær og alt som er. Kjenner etter alt av følser i kroppen, stikk her og der, kan det være at jeg er gravid tro.........vi får se.

En stor klem og lykke til til dere alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk det samme =)

Har det på samme måte selv ;-) Prøver å ikke stresse, men tankene er jo der uansett..

Skrevet

Helt enig... det kan være en stressende tid... Men etter som pp¨ne flyr forbi har i hvertfall jeg lært og dempe forventningene litt... Men spess noen mnd er mer spennende en andre... Denne pp er den første jeg vet jeg har truffet el. jeg får ikke pos utslag på el tester... har nok for liten lh stigning... men jeg har tempet denne mnd... så jeg vet jeg har el men den er senere enn jeg trudde.. derfor er det veeeeldig spennende.. hehe

klæm tilbake og lykke til=)

Skrevet

til monica:

Ikke dumt å prøve akupunktur når du sliter med el. Jeg hadde normal el dag 17 og 18 og som regel for svak til å gi utslag. Etter to behandlinger har jeg el dag 15, og den gir veldig lett utslag:)

Skrevet

ja jeg vet... har tenkt på fotsone terapi også... mamma kjenner en jeg kan få behandling av gratis... Men jeg er ikke så sikker på at jeg har problemer med el.. ganske sikker på at jeg har det hver mnd pgs smerter og slim,,, men jeg fant ut at el skjer først etter at el smertene har gitt seg... og da har jo vi hatt noen dager uten senge kos siden vi trudde at det hele var over.. hehe... men ikke denne gangen nei... kjempe spennende... men skal nok tempe og følge med de neste mnd om det ikke klaffer denne=)

takk for tipset...

Skrevet

Spennende, ja, og aaaaaaltfor lenge å vente! Har akkurat hatt EL, og har god tro på at vi har truffet.

Men skal prøve å holde meg i 14 dager før jeg tester. Skal ikke ha tester liggende, men gå på apoteket og kjøpe dagen i forveien. Hvis ikke blir det for fristende å teste, kjenner jeg meg selv rett...

Skrevet

Ja, helt enig. Vanskelig disse 14 dagene (ca) med venting. Prøver i tillegg å lese til eksamen for tiden, men merker tankene mine er ikke helt med på det jeg leser :/ Får bare satse på at det går greit likevel.

Skrevet

Jeg tør ikke å teste før tid, er så redd for å bli skuffa igjen. Men nå må vi da snart lykkes.

Skrevet

Helt enig, de ukene man venter kan være LANGE. Håper og håper hver gang, men TR kommer alltid på besøk :(

Nå er vi bare i 3pp så har jo ingen grunn til å stresse enda, men tankene om det kan være et liv i magene ligger i bakhodet omtrent hele tiden.

Har IKM på tirsdag, men igår og idag har det vært noen småblødninger(veldig, veldig lite og kun når jeg har vært på do) og føler liksom på meg at tanta er på vei når som helst, men det har jeg vel egentlig følt på meg hele uken. Har ei venninne som mener på at det kan være festeblødninger (men tør ikke håpe for mye på det), men hvordan kan jeg vite om det er det? Er det annerlede enn vanlig mensen??

Lykke til alle sammen (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...