Amalie skal bli storesøster Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg trenger en ny, stor og god stekepanne. Det vrimler jo av panner der ute, men jeg aner ikke hva jeg skal ha. Prisen er ikke så viktig så lenge panna er god. Er det noen av dere som kan anbefale meg noen? Er den Jamie Oliver stekepanna bra??
Hildemor fra vest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Heisann..Er veldig fornøyd med Tefal sine panner..Slippbelegget gjør at det trengs minimalt med smør/olje og den er veldig lett å holde rein ;-)
Mrs. Bouquet Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Den beste panna jeg har prøvd kan fint måle seg med dyre stekepanner fordi denne er så stor http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30101205 Anbefaler å prøve den om du har mulighet til å handle på ikea. Er ikke store summen om den ikke er som du hadde tenkt.
Amalie skal bli storesøster Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Vi har irriterende nok ikke Ikea her oppe i Tromsø... Men det var en utrolig billig stekepanne! Slikt finner jeg nok ikke her i det kalde nord.
Amalie skal bli storesøster Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Men hvordan er belegget i det lengre løp?? Jeg hadde en dyr stekepanne nå, men den har blitt helt oppskrapet. Jeg har ikke brukt uegnede redskaper eller hatt den i maskina, så jeg er litt skuffet. Det er derfor jeg ikke aner hva som er best når det gjelder stekepanner. Med eller uten belegg, og i så fall hvilken type belegg??
Ragdoll Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Jeg kjøpte nettopp ny, og kan ikke fordra jernpanner.. Fordi de er altfor tunge å tilberede maten i. Så jeg har funnet den BESTE teflon panna i verden! Jernia selger den, er Tefal sin teflonpanne.. Kostet meg 345 kr KJEMPEfornøyd!!!
Amalie skal bli storesøster Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2008 Så bra! Billilg og egentlig. Skal stikke å se på den.
anni ke n - med ny baby Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Jeg lurer paa det samme. Foeler at teflon belegg blir saa fort oedelagt...? Leste et sted at Woll sine skulle vaere bra, men de er visst veldig dyre. De har et bra utvalg paa Traktoeren paa Majorstua. Der har de ogsaa stekepanner som ikke har belegg, men kun staal. Lurer paa om jeg skal kjoepe enn saann? Noen med erfaring med bare ren staalpanne? (Ikke jernpanne, altsaa...)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Har jamie oliver pannen og skal med tid og stunder bytte ut alt av kjeler til jamie oliver Er SÅ utrolig fornøyd! beste pannen jeg har prøvd noen gang
Gjest Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Signerer de som skryter av Tefal sine. Jeg har en slik med nokså høy kant (veldig hendig når en skal lage kjøttsauser og slikt for da bruner du kjøtt og lager saus i samme panna og sparer oppvask), og den er helt fantastisk. Er generelt lite fornøyd med teflonbelegg, men i denne panna sitter det som støpt :-) Har hatt min i 3 år snart, og det er ikke antydning til slitasje på den.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Vi har nettopp byttet vår ut med en ny, akkurat lik. Den ble oppskrapt i bunnen selv om vi vasket den opp for hånd og brukte plast eller tre, tror vi hadde den i 2 år før jeg kom på at jeg burde kjøpe ny. Så i det lange løp er det kanskje verdt å kjøpe den største jamie oliver panna, tror den koster rett under 800 kr. Den kunne visst has i maskin og man kan bruke hvilke redskaper man ville. Tror jeg skal ønske meg en sånn til jul en gang om jeg ikke finner på noe bedre å ønske meg.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Denne skulle altså stå under langt her opp et sted.
solstrålen78 Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Hei:-) Jeg anbefaler Jamie Oliver sin stekepanne! Er kjempe fornøyd!! På ønskelisten min til jul står Jamie Olivers grytesett;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå