"charlie" Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Det var ihvertfall intervjuer med to singelmammaer, og referanse til barnimagen... uansett: flott artikkel!
Juli68 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg er 'Tove' i artikkelen. Nå skrives det vel mer og mer i media om enslige kvinner som vil ha barn, og det er bra. Ofte leser vi artikler om de kvinner som har vært heldige og ble gravide etter få forsøk, gjerne kun ved inseminasjoner - i denne artikkelen ønsket vi å få fram hvor 'vanlig' det også kan være at det kan tid å bli gravid på denne måten, det er ingen lettvint svipp tur til Dk for noen av oss - uansett. Noe jeg vet flere her inne har kjent på kroppen over lengre tid. Intervjuet gjorde vi i Mai - siden den tid har magen fortsatt å vokse med 1 ombord, 23 uker på vei nå
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Ser du har gått en lang veg for å bli gravid juli68. Fantastisk at du nå har et barn i magen - det er såååå velfortjent :-) Gir håp til mange som strever her inne. Flott at folk stiller opp i slike artikler og synliggjør oss !!!
tvillingkath Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Så fint at noen stiller opp i slike artikler! Jeg er selv nå i uke 10 av graviditeten, og har fått litt ulike reaksjoner på måten jeg har blitt gravid på. Men de fleste er heldigvis positive, og det tror jeg skyldes at temaet er mer belyst nå enn tidligere, blandt annet gjennom den artikkelen det her refereres til. Så takk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå