Gå til innhold

har slimproppen gått tro??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når jeg var på do i stad, var det en stor klump med gult slim i truse innlegget, hatt sånn før også i i går var det ikke noe spes. kan det være slimproppen som har gått?? hvis det er det hvor lenge er det evt til fødselen er i gang, har termin 17 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når min slimpropp gikk startet det med litt slim dag en, dagen etter kom det masse og litt blod i tillegg. Det var ingen tvil om at det var slimproppen som gikk...fødselen startet dagen etter der igjen, men vet at det kan ta dager / uker før fødsel starter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ternin 06.09., og har vært på modningsakupunktur to ganger - siste gang mandag. Jeg tror kanskje slimproppen min gikk på tirsdag - kom litt lyserosa utflod på truseinnlegget og har hatt litt mer utflod enn normalt onsdag og torsdag. Håper frøkna kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper nurket kommer snart ja, har en gutt på 4 år og han gleder seg kjempe mye, vi gleder oss også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slimproppen min gikk definitivt i natt, hørte et "popp" ( kjentes som en liten fjert men foran!) og så sekunder etter rant det noe varmt vann fra vagina ( hvitt, klart varmt). ca 50-100 ml, etter 2 timer hørtes nok et "popp" og det rant masse vam væske- så mye at jeg var sjeleglad at jeg hadde sniklånt tisse lakenet til lillegutt som kommer pluss et håndkle lagt over det- gjennomvått.

 

Ikke rier enda, men var og tok CTG, alt ok- skal inn i morgen og starte fødselen om ikke det har startet naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt lyserosa utflod kan tyde på tegningsblødning og ikke at slimproppen har gått- går den merker du det definitivt på mengden av varmt fostervann. Litt sildring er hva meg fortalt utflod og ikke at slimproppen har gått- går den så gård den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger slimproppen å gå i forbindelse med fostervannet da? Trodde dette var to forskjellige "hendelser"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...