Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 den store lusedagen i dag (29-31 Aug) ingen å finne på småtten her ihvertfall:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jepp, vesla er lusfri :-) Greit å sjekke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Snuppa er hos pappaen sin, og minsten ligger og sover... men kanskje jeg skal sjekke han etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå