Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 er i prøvetid på den nye jobben min og har nå vært sykemeldt i to mnd pga hypermessis og har nå blitt kalt inn til møte med styreleder og sjefene min... er så redd for å miste jobben min, denne graviditeten var ikke planlagt, men dog veldig ønsket... hva kan jeg vente på et sånt møte??? håper jo seff at formen blir bedre så jeg kan jobbe igjen snart, men vet jo ingenting enda..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Aner ikke hva du kan vente deg, tror du de vil si deg opp da? De kan vel egentlig ikke det...eller? Er du i form til å få litt besøk ell? Bare meg, Luke er i bhg.
Gjest Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 tror ikke de kan si meg opp.. håper ikke det :S vi er på vei til byen, skal på tidlig ul idag men vil ha besøk en annen dag!! mandag kanskje???
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Åååå stemmer det, lykketil....skal jo uansett ha en pannekake date på torsdag:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 De kan da ikke si deg opp i hvert fall, verken fordi du er gravid eller fordi du er sykemeldt. Muligens er de interessert i å tilrettelegge for deg, så du kan komme tilbake i aktiv sykemelding? Lykke til!!
du og jeg og vi to Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 De kan ikke si det opp. Det har de ikke lov til. De vil sikkert bare finne ut om de kan tilrettelegge bedre for deg eller noe.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 er det ikke noe med at arb.plassen er pliktig til å kalle inn langtidssykemeldte til såkalte dialogmøter? Det er vel for å høre "status", og på en måte holde kontakt med deg...? De har ikke lov til å si deg opp ihvertfall!!!
Spanskeflua Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Det er nok bare en oppfølgingssamtale i forhold til at du er sykemeldt. Alle arbeidsgivere har plikt til å følge opp med samtaler som skal registreres på personalmappa. Er nok bare hva de kan gjøre for å få deg tilbake i jobb så raskt som mulig, tilrettelegging o.l. =) Sikkert ikke noe værre enn det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå