Sara Rompompei Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Nå er lillebror levert i barnehagen og skal bli hentet av far. Og hos ham skal han være i 2 netter for første gang. Jeg har aldri vært så lenge uten lillebror jeg.... Plutselig sitter jeg her med et hav av tid..... Ingen som skal hentes, ingen som venter, ikke noe hurten og sturten ting i det hele tatt. Det jeg hadde tenkt å bruke helgen til er jo avlyst.... Ikke det at jeg ikke har 1000 ting som burde gjøres, så jeg skal nok få kommet meg litt ned på listen i løpet av helgen. Men følelsen av å være helt alene denne gangen er veldig rar. Det er nok noe jeg må venne meg til når jeg har valgt denne måten å leve på. Og skulle det bli fullstendig krise, så kan jeg bare ta turen ned til de andre, men jeg synes de skal få lov til å prøve seg alene de også Uansett, god helg til dere alle! Her skinner sola og det tror jeg jammen meg den skal gjøre hele helga. Klem klem
dritgrei hei hei! Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 skulle det blir krise får du ta deg en tur nordover å hjelåe meg, for jeg har 100000000000000000 millioner ting jeg trenger hjelp til. :-)
Sara Rompompei Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Da er jo du værre stilt enn meg hihi Jeg får ta på meg rulleskoa og komme meg avgtårde da. Sees om en straks eller 20 ;o)
Maud Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg husker den følelsen av å plutselig ha en million timer å fylle helt selv uten at noen trenger en. Både godt og litt ensomt syntes jeg det var de første gangene. Etter en stund fant jeg en passe balanse av å gjøre alt jeg ikke rakk ellers og å bare slappe helt av. Fra å synes en hel helg var en evighet, ble det etter hvert deilig med flere dager på rad med bare meg selv å tenke på :-) Håper du sitter i sofaen med beina høyt og nyter at du har hatt en rolig stund uten tannpuss, pysj, lesing og masing. Eller at du sitter sammen med noen gode venninner og fniser og koser deg. Stor klem til deg som feirer med strålende sol hele helga :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå